Troffetråden 2007 - del2
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
matz: från vad jag kan se är det riktigt klassiska red kaschese. Grymmt snygga också/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Nej Mats du menar dom 2 böckerna som Ica bokförlag gav ut i A 5 format.
Han hette Sören Neergard som skrev dom.
Den A4 pärmen som jag pratar om det är ett kompendium som bara handlar om tropheus på 145 sidor med 100 papperskopior med olika tropheus.
Och den är skriven utav Jurgen Tvedegaard.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Nej Mats du menar dom 2 böckerna som Ica bokförlag gav ut i A 5 format.
Han hette Sören Neergard som skrev dom.
Den A4 pärmen som jag pratar om det är ett kompendium som bara handlar om tropheus på 145 sidor med 100 papperskopior med olika tropheus.
Och den är skriven utav Jurgen Tvedegaard.JanneTropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
-
-
Jahå då har man gått och sneglat på troffar ett tag. Efter mycket övervägande blev det en grupp F1 Ilangi till slut. Så nu är jag med i troffeklubbenKommentar
-
Grymmes stiffe kul o se! Och Endymion kul att du skaffat troffar! alltid roligt med någon annan typ av fisk mot alla andra kar. ilangina ser fina ut fö. På gränsen till för mycke rött i så undvik astaxantin i fortsättningen om nu kanske föregående ägare kört med det i maten kanske. vem vet de kanske är gula bara att kameran förvränger färgen lite o gör dom rödare än vad de är som min kamera gör.Kommentar
-
Köpte dem i Nol så jag vet inte vad de är matade med, men såg i dag när jag tittade på dem att 3 st hade små pigmentfläckar så nån spirulina ska de inte få iaf.Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Snygga Stiffe,verkligen!! Nkonden där, kan det vara denna... http://www.youtube.com/watch?v=lBXdNMARGwQ ??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Snygga Stiffe,verkligen!! Nkonden där, kan det vara denna... http://www.youtube.com/watch?v=lBXdNMARGwQ ??mvh StefanKommentar
Kommentar