If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har googlat efter biler på denna afra men inte hittat någgon. Är det någon som vet vart jag kan hitta en. Fisken är kolsvart med gult huvud.
/Robban
Om du menar den som även har gula kanter på bukfenorna så är det nog samma jag letat efter i ett par år utan att lyckats hitta den, den ska enligt uppgift finnas hos Laif Demaison i florida så man kan måste tvinga någon handlare att beställa därifrån =)
C. sp. Mbamba Yellow Head hade jag en liten grupp VF för typ tio år sedan, inköpt hos Aquarium Malawi i Örebro. Kan väl tänkas att de har den i sortimentet fortfarande ?
En väldigt tjusig liten firre någon timme varannan månad när han fick till det med någon av sina honor.... ( Och då slog det nästan gnistor om honom ! ) Till vardags tämligen grå och intetsägande. Tyvärr. Upplevde den som tämligen vek i förhållande till många andra Cynotilapior. Kan ju vara just min hane som var osedvanligt snäll. En tuffare hane kanske färgar oftare eller t.o.m. hela tiden ?
K det va inte alls samma firre vi pratade om märkt jag nu... den du menar har funnits i sthlm butiker senaste åren i princip hela tiden. Yellow blaze läste jag utan att tänka mig för =)
så här ser den ut jag letar efter, ifall någon har eller vet var den finns så kommer jag inom 12 timmar och hämtar dom =)
K det va inte alls samma firre vi pratade om märkt jag nu... den du menar har funnits i sthlm butiker senaste åren i princip hela tiden. Yellow blaze läste jag utan att tänka mig för =)
Kommentar