Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin.
Akvarieauktion i Göteborg 24/11 (2007)
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin.
ok jag ska maila henne och fråga, men jag vet ju inte om tommy bokade dem i mitt namn eller i hansMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Göteborgs ciklidgrupps auktion den 29 november 2008
Göteborgs ciklidgrupp kommer att ha auktion även i år. Den går av stapeln den 29 November och vi håller till på samma plats som förra året dvs i Frölunda Gymnasiets matsal. Gå in på vår hemsida för mer info om själva auktionen som inlämningstider m.m. Alla är varmt välkomna!
Mia Landström
Kassör i Göteborgs ciklidgruppMia LKommentar
-
Rubriken är lite förvirrande. Jag trodde först att det var två olika auktioner.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar