Även de tappra tre från Jönköpings akvarieförening tackar för ett trevligt evenamang!! Vi lär ses igen!!
Akvarieauktion i Göteborg 24/11 (2007)
Kollaps
X
-
-
Jag får också passa på att tacka, och då framförallt alla som lämnar in
Fantastiskt kul att faktiskt alla som står och köar med sina prylar accepterar att det tar lite tid! Sådant uppskattas enormt när man sitter fastklistrad vid datorn och bara matar latinska namn och siffor
Till nästa auktion lovar jag att GCG har en föranmälningsfunktion på nätet, och då kanske vi slipper väntetiden vid inlämningen helt och hållet.Tony EnglundKommentar
-
Tack till alla som besökte vår auktion och tack till alla våra medlemmar som hjälpte till. Speciellt tack till de som sålde och köpte, för det är ju faktiskt dem som gör detta till ett minnesvärt evenemang. Vi ses igen nästa år.Kommentar
-
Från en mycket trött kassör som ännu inte orkat räkna alla pengar.
/Mia LMia LKommentar
-
Även vi från Halland uppskattade auktionen. Alla i min bil var nöjda både vad det gällde inköp och föräljning. Trots att antalet poster ökar varje år så går tiden fort. Som vanligt gör GCG ett jättejobb och med Victor och Magnus som utropare blir det många kul händelser. Magnus tog till och med fotografering som budGuyKommentar
-
Vi som var med för första gången uppskattade verkligen ett bra arrangemang.
Fast vi var hemma sen så var alla fiskar och räkor i god kondis.
Vi återkommer gärna till våren.
Olle i MullsjöKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jo, de blev allt sålda - inget fantasipris men jag tror det var sisådär 240-260 kronor. Kanonfina - jag vet vem som köpte, men inte vad han heter!!...jag själv var bara med och snålade lite i början.
S. Tinanti heter väl inte Lejonhuvud på svenska - det namnet trodde jag var abonnerat av storesläktingen casuarius??? Eller heter de Lejonhuvud båda två?MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Vi får se - och återigen, TACK för denna gång.
Vore intressant att få reda på total omslutning - eller är det hemligt?MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Tack för en kanonauktion! Det blev några fynd som fick följa med hem till Malmö.
Håller för övrigt med Johnny:
Välkomna i mars!Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Nog blev dom sålda allt. Till ett pris som låg ca 300% över vad butikerna i regionen bjudit.
Jag tror nog att joe kan förmedla en kontakt så att eventuell avkomma kan leta sig till Linköping.
Tack alla för en fantastis auktion.
Jag vet inte vilka siffror som är officiella, men man kan säga att mina prylar stod för 12% av omsättningen och att jag handlade för 1% av omsättningen.
MVH
MagnusKommentar
-
Även vi från Halland uppskattade auktionen. Alla i min bil var nöjda både vad det gällde inköp och föräljning. Trots att antalet poster ökar varje år så går tiden fort. Som vanligt gör GCG ett jättejobb och med Victor och Magnus som utropare blir det många kul händelser. Magnus tog till och med fotografering som bud
Jag såg ju att du hade lite pengar kvar i börsen där Guy så...jag tänkte att det är bäst att passa på så fort du rör dig
Enig med alla föregående. Ett stort tack till ALLA som närvarade och bidrog på ett eller annat sätt genom arbete, inlämning och inte minst köp. En önskan från min sida tills nästa år....var kvar lite längre på auktionen så slipper det kännas tomt sista timmarna....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
finns det nån lista på utropade objekt? så man kan se vad grejerna gick för?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar