If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
jag kan skicka med lite påsar med fisk till aktionen om nån kan ta hand om innehållet i påsarna från torsdag till lördag, jag kan dock inte närvara själv
Jag har ordnat ledigt för just detta, blev klart idag.
Jag lägger ner mitt västafrika så det kommer en del fint med.
Vad sägs om ett par VF steatocranus Tinanti och en grupp F1 saratheodron steinbachi? Detta och lite till.....
MVH
Magnus
Jag kommer - har verkligen längtat efter detta sen förra året. Verkar intressant med Tinantin - vi får väl se vad som erbjuds i övrigt. Jag tar - som tidigare utlovats - några mindre S. casuarius.
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Skit skit skit!
Jag kan inte komma!!!!! Jag är och hämtar en varg till just denna helg!!! Alla andra helger hade funkat!
Jag får ha en egen auktion här hemma!!! Hahaha
Klart man kommer....snäcklekare står på önskelistan.
En allmän fråga !! Är det någon som har en Protomelas Ornatus hanne över??
Ps. Kul att du ska komma Janne..ds
Christer Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- Kapere
Ocellatus Gold? funkar det?
För egen del så skulle jag gärna önska en Comp Yellow chaitika hane....nån som har?
Är det någon som kommer från "linköpingshållet"???
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Ocellatus Gold? funkar det?
För egen del så skulle jag gärna önska en Comp Yellow chaitika hane....nån som har?
Är det någon som kommer från "linköpingshållet"???
Min ensamma Compressicepshane är möjligtvis en Yellow chitacka. Den är inköpt i Nol för kanske 1½-2 år sedan och om jag minns rätt så var det F1. Däremot la jag inte fångstplats på minnet och är inte så haj på dessa firrar, men en google bildsök på namnet visar många bilder som liknar min hane! Tog ett snabbfoto på den så får någon mer insatt avgöra. Han är väldigt mörk ibland (som nu på bilden) men kan vara betydligt gulare. Tror inte han är så glad av att ha gått med massa hetsiga malawis en tid och dessutom har han mist sin hona för ett par veckor sedan Han kommer säkert bli vackrare och gladare med trevligare sällskap, men le lär han aldrig göra
Om man får fortsätta önskelistan:
Labeotropheus trevawasae, red top MC/OB
C.moori med hyfsad storlek
Någon fin jordärtare, kanske S.jurupari t ex
Kommentar