Dags för ny burk
Kollaps
X
-
-
ytterligare en (dålig) bild på bakgrund!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Nu är dom hämtade, kan tala om att dom var i kanon fin form, superkvalite på den fisken, AN excel kan göra under ibland. Jag hämtade dom i går kväll och i kväll färgade dom ut och lekte =) Även Phenochilusarna kom igång bra i kväll.
Nu ska det i 10 fiskar till sen e det fullt för nu. Lite jobbigt att fota med ett 56watts rör bara men det får duga.
Kamera Settings
Slutartid 80-100
Bändare 4
ISO 800
Färgtemp Dagsljus
Ljuset är ett powerglo på 56watt
Bild 1-2 Lethrinops sp. "Red Cap" Itungi
Bild 3 Placidochromis phenochilus MdokaSenast redigerad av deelay; 14 November 2007, 02:23.Kommentar
-
Nu är dom hämtade, kan tala om att dom var i kanon fin form, superkvalite på den fisken, AN excel kan göra under ibland. Jag hämtade dom i går kväll och i kväll färgade dom ut och lekte =) Även Phenochilusarna kom igång bra i kväll.
Nu ska det i 10 fiskar till sen e det fullt för nu. Lite jobbigt att fota med ett 56watts rör bara men det får duga.
Kamera Settings
Slutartid 80-100
Bändare 4
ISO 800
Färgtemp Dagsljus
Ljuset är ett powerglo på 56wattmalawi 4 lifeKommentar
-
Kamera Settings
Slutartid 80-100
Bändare 4
ISO 800
Färgtemp Dagsljus
deelay vad är det för fisk längst ner på korten?
Himla vacker...Kommentar
-
Oj, glömde visst skriva vad dom heter =)
Det är en Placidochromis phenochilus från Mdoka, kallas ibland även för phenochilus whitelips. Visst är dom granna =)
Jo man får ju känslan av att man vill fylla burken med allt fint man kan hitta =)Senast redigerad av deelay; 14 November 2007, 02:25.Kommentar
-
Kamera Settings
Slutartid 80-100
Bändare 4
ISO 800
Färgtemp Dagsljus
Bild 3 Placidochromis phenochilus Mdoka
Då dom är matade med AN Excel så kanske det skulle vara kul och se om honorna ser ut som honor och inte är som hanen på bilden, för det är väl en hane.
Grymma bilder på fina fiskar.3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
[QUOTE=deelay;709123]Nu är dom hämtade, kan tala om att dom var i kanon fin form, superkvalite på den kväll färgade dom ut och lekte =) Även Phenochilusarna kom igång bra i kväll.
Vilka bilder Nicklas.... Vill sälja allt jag har o skaffa Lethrinops Red Cap Itunga nej men kan man ha den ihop men nån embuna o endå få lek på den?, du fick lek direkt eller? Deelay du lockar in mig i Lethrinops träsketKommentar
-
Kamera Settings
Slutartid 80-100
Bändare 4
ISO 800
Färgtemp Dagsljus
Bild 3 Placidochromis phenochilus MdokaKommentar
-
[QUOTE=Mattias777;709151]Nu är dom hämtade, kan tala om att dom var i kanon fin form, superkvalite på den kväll färgade dom ut och lekte =) Även Phenochilusarna kom igång bra i kväll.
Vilka bilder Nicklas.... Vill sälja allt jag har o skaffa Lethrinops Red Cap Itunga nej men kan man ha den ihop men nån embuna o endå få lek på den?, du fick lek direkt eller? Deelay du lockar in mig i Lethrinops träsketSenast redigerad av Johan F; 14 November 2007, 21:09.3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
[QUOTE=deelay;709126]Oj, glömde visst skriva vad dom heter =)
Det är en Placidochromis phenochilus från Mdoka, kallas ibland även för phenochilus whitelips. Visst är dom granna =)
Ja helt underbara..Kommentar
-
Deelay vad har du för fisk med dina A. Fire fish?Kommentar
-
Kommentar
-
Måste bara säga fan va snygga fiskar du har,och vilka underbart vackra bilder..Kommentar
Kommentar