Dags för ny burk
Kollaps
X
-
-
du det är tre olika färger på trådarna
Brun ström in = din fru (the boss)
Blå ström tillbaka nolla =Som du själv
Grön o gul jord = Dina färger om du glömmer att städajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
ska det gnistra om den grön gula?? det blir ganska bra ljus i burken med allt gnister =)Kommentar
-
Kommentar
-
Ska vi ha en "Så funkar det-hörna" på lagrets hemsida där detta är instruktionerna på att sätta ihop en T5-ramp?Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar
-
Det verkar som att T5 ljuset kommer fungera bra att använda till fiskfoton, det blir väldigt ljust och bra.
Nu kan man säga att man kommit halva vägen, fixa in allt ljus i en ramp och sedan hitta passande stenar att bygga rev med sen börjar man bli klar.
Så inget gnäll nu om att det inte ser färdigt ut=)Kommentar
-
-
Man får lyfta på hatten och buga för en sån fingertopps känsla för att få det najs asså... Mycket snyggt jobbat..malawi 4 lifeKommentar
-
Kommentar
-
Det verkar som att T5 ljuset kommer fungera bra att använda till fiskfoton, det blir väldigt ljust och bra.
Nu kan man säga att man kommit halva vägen, fixa in allt ljus i en ramp och sedan hitta passande stenar att bygga rev med sen börjar man bli klar.
Så inget gnäll nu om att det inte ser färdigt ut=)
Nä men allvarligt talat så tycker jag att det var en briljant ide att modulera en springrock på det sättet.
Snyggt kar ochså med sjyssta proportioner. Roligt att det byggs reko kar även i Stockholm! Hoppas nu att det finns sten där ochså som funkar med bergarten som springrocken "imiterar".
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Bilden chitunga1 tycker jag är väldigt fin.
Några data?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Brukar läsa mycket här men nästan aldrig skriva något.
Men blir liksom tvungen... F*n vilken grym fotograf du är och dina
kar är alltid överlägsna när det kommer till ljussättningen! Och Springrock
på detta sättet är ju briljant! Mycket snyggt!!Kommentar
-
Kommentar
-
Hoppas att det blir ändring på det då så du börjar skriva mer nu...
Lite OT..läste din profil och där stod det "Wankelbilar" som intresse..vad är det?
Håller med dig om att deelay är grym med sina kar, sina fiskar och sina foton. En fantastiskt inspirationskälla. Tycker att Spring Rock idén är hur cool som helst. Önskar att det vore jag som fick de idéerna, men jag får nöja mig med att vara en blek kopia..hehe.Kommentar
Kommentar