Dags för ny burk
Kollaps
X
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa -
Ok.. då vet jag har aldrig sett den fisken igen sen Danmark så jag var bara lite nyfíken på hur dina såg ut..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Att skära rent en sådan burk går det åt ca 20 rakblad tipset är att byta rakblad ofta för då får man bort den jobbiga filmen som blir,
att lyfta burken är mindre problem om man får tyst på tre kacklande höns som håller andra änden.
men Deelay snyggt städat efter att din fru sa till digjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha då har pusslandet börjat... jag hoppas jag får till det i slutändan fast det är inte lätt att få dom bra kapade. Bitarna i burken har jag bara stoppat i typ, när allt e kapat och klart kommer jag försöka hitta hur dom ska kombineras osv och hur mycket vägg det ska vara... kanske en glipa någonstans med ett överhäng kan bli sjysst... vi får se.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Fint akvarium deealy,det kommer nog och bli topp när du fått i fisk etc,Mvh Ann-Mari PS Ha i lite diskus vetjaKommentar
-
Ser riktigt snyggt ut..man blir bra sugen på att köpa en ny balja när man ser det där=) ser fram emot att se resultatetKommentar
-
-
börjar likna nåt nu! (man blir inte lite avis av att se ditt akvarium)375l : malawi
253l : tomt
222l : yngel malawiKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ja om man släcker lampan =) skämt åsido... svart blev inte bra, har testat.
Den blå som e där nu är inte heller rätt utan jag måste hitta en annan nyans på den blå bakgrunden.
Svart blev helt platt om man nu utrycker sig som så, sen blir det stor skillnad på det blå när belysningen är rätt med flimmer på den osv... =)Kommentar
-
Kommentar
-
Det känns som mycket av burken försvinner när man gör så här, tyvärr.
Om man lägger ner några av dom största modulerna(inte de på bilden) på botten som klipper ist så känns det mycket luftigare och har ju kraftigt svårt att bestämma mig just nu.Kommentar
Kommentar