Vad är det för dimension på fyrkantsrören? mvh. Jouni
Dags för ny burk
Kollaps
X
-
-
hur vågar man lita på att den blir helt rak och fin när den inte är gjord på plats? ditt golv kanske lutar medans deras inte gör det osv
-------------------------------------------------------------
man kan alldrig göra varken akvarium eller bänk sned pga att golvet lutar utan när allt är klart så väger man in bänken mot golvet.
vänligen
Christer
(skulle se ganska lustigt ut om man fick en beställning på akvarium med 5% lutning i det högra bakre hörnet)3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Deelay ! Får man fråga hur mycket du fick betala för bänken ?
Mvh/JanneDen som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
Kommentar
-
hur vågar man lita på att den blir helt rak och fin när den inte är gjord på plats? ditt golv kanske lutar medans deras inte gör det osv
-------------------------------------------------------------
man kan alldrig göra varken akvarium eller bänk sned pga att golvet lutar utan när allt är klart så väger man in bänken mot golvet.
vänligen
Christer
(skulle se ganska lustigt ut om man fick en beställning på akvarium med 5% lutning i det högra bakre hörnet)Kommentar
-
Kan du inte sända in en bild nu när karet börjar bli färdigt......Har du fyllt karet än?Kommentar
-
nä det är inte fyllt, jag håller på och exprimenterar med bakgrund fortfarande... sanden är iaf klar, den blir lite brun/beige. Jag räknar med att få i vatten nästa vecka.
Bifogar en bild där man kan få ett hum om hur sanden kommer att se ut.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser bra ut med sanden och ser fram emot och se det live.....inte bara sanden utan det finns nog ett annat och se?3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
-
Kommentar
-
trevligt projekt deelay blev nyfiken på din Aulonocara är den stål blå med orange kant på analfenan +lite oranga fläckar i stjärtfenan såg sån på Cichlidcentret för ett år sen kanske grymtfina,vill minnas att den var fångad i chilumba.Din ben ställning är en kopia av min stabila grejor jag fick använda lite spelkort när mitt kar vägdes in nästan halv kortlek =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Angående chilumba aulonocaran så får du kolla med Johan F för det är han som kommer dragandes med yngel som vi drar upp i lokalen =)
Nu börjar det iaf hända grejjer... överflödigt lim fick Stigmatochromis christeri bort idag =) Sen tog han ena sidan och vi andra andra sidan o lyft upp den på bänken så nu ere lite bakgrunds pill som gäller i morgon.Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus Moorii Kapampa
Kommentar