Någon som vet om det finns mysis i vattnen runt Norrköping?
Mysis
Kollaps
X
-
Mysis
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
tjena Wilhelm! Här nere på västkusten kommer mysisen och går med det dåliga vädret har jag märkt mulet + blåst meningslöst att prova bättre är sol+vindstilla då funkar det bättre .Har väl skrapat ihop 12-13kg(förvälld+fryst) nu på några dagar men varit lottlös flera gånger åxo..lite tur ska man ha =)Micke Jarhl Med akvarium! -
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag förväller för att skalet blir hårt gör gott för fiskarnas magar får jobba lite + ingen risk att räkorna härsknar om det ligger länge i frysen..Inget större jobb faktisktMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Då måste jag testa det!mvh Wilhelm
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
HALLÅ
Vadå förvälla????? välja vet jag vad det är men förvälja mysis blir väl svårt.
Förklara vad gör man när man förväller mysis? (alla är inte medlem i kocklandslaget )
Tackar på förhand.Kommentar
-
Kommentar
-
Helt rätt Andreas kokar till dom så dom blir rosa räcker nästan att koka upp vattnet sen låta dom ligga i det par minuter sen kyla ner dom vanligt kallt krana vannMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar