Micke har fått en prinsessa!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

Tack igen .

Ursprungligen postat av 56ovwal
    "Besviken" är jag också på din/er tajming.... En annan planerade ju nedkomsten till i somras så jag inte riskerade missa Duisburg-trippen. Vi utbringar en skål för dig, din fru och prinsessan lördag kväll den 6:e oktober och önskar du var där.
    Visst var det dålig tajming att det skulle bli precis till Duisburg-resan. Sen hade hon ändå så bråttom ut att det blev 2,5 vecka för tidigt. Men, men, det blir förhoppningsvis en ny resa nästa höst.
    Jag lovar att köpa hem en god veteöl och skänka er en tanke den 6:e
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• 56ovwal
      Användare
      • March 2004
      • 664

Vi kan bereda plats för dig i bussen om du vill göra oss sällskap på den där skålen.... Bara slå mig en signal så fixar vi det !
      Pigge
      Bygger ny akvarielokal:
      http://ovwali.blogg.se/
      Uppdaterad:2011-12-23

Kommentar

• Byttorp
        Användare
        • November 2003
        • 1585

Ursprungligen postat av 56ovwal

"Besviken" är jag också på din/er tajming.... En annan planerade ju nedkomsten till i somras så jag inte riskerade missa Duisburg-trippen. Vi utbringar en skål för dig, din fru och prinsessan lördag kväll den 6:e oktober och önskar du var där.

Återigen, ett stort GRATTIS !!

Menar ni att det finns något motsatsförhållande här? Behöver det ena utesluta det andra? Nu hänger jag inte med
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

Kommentar

• Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

Ursprungligen postat av Byttorp
          Menar ni att det finns något motsatsförhållande här? Behöver det ena utesluta det andra? Nu hänger jag inte med
          Beräknat datum var några dagar före avresa, om det drog ut på tiden (vilket det gjorde senast) skulle det vara tråkigt att bli pappa medan man satt på en tysk krog och svingade bägaren .
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• 56ovwal
            Användare
            • March 2004
            • 664

Ursprungligen postat av Micke
            Beräknat datum var några dagar före avresa, om det drog ut på tiden (vilket det gjorde senast) skulle det vara tråkigt att bli pappa medan man satt på en tysk krog och svingade bägaren .
            Och frågan är om du hade varit välkommen hem på söndagen ? Men, men, nu löper du ju inte den risken och du är hjärtligt välkommen slå mig en signal.
            Pigge
            Bygger ny akvarielokal:
            http://ovwali.blogg.se/
            Uppdaterad:2011-12-23

Kommentar

Arbetssätt...