jag har inte synts till på forumet på ett tag...men det beror på att jag inte haft lust att läsa om fiskar. jag var iväg på en 2-veckors tripp i sommras och hade in person som skulle mata och t.o.m göra lite vattenbyte. tyvärr gick en propp till den kontakten som matade filter och värme i tre kar, eftersom ljuset i lyste karen såg inte ett otränat öga något fel förrän det var alldeles försent. Mitt Pearsei par som jag köpt av Micke borta och dom hade precis lekt, alla mina argentea borta mina vit gula morph citrinellum borta, HRP gone to, förlorade även lite yngel även mitt v.breidohri par som jag köte tillsammans med Rickard och Micke i Sandby alla zonatum är oxå borta.
nu har jag iallafall orkat vattenfylla karen och de malar dom överlevde går där, får väl börja se mig om efter nya CA, har iallafall Rickards gamla freddispar kvar
nu har jag iallafall orkat vattenfylla karen och de malar dom överlevde går där, får väl börja se mig om efter nya CA, har iallafall Rickards gamla freddispar kvar
Kommentar