Projektarbete i gymnasiet!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

    #16
    Sådärja. Nu har jag lämnat in projektplanen och fått den godkänd Tyvär får man en av skolans sämsta lärare som handledare då hon är naturkunskapslärare, BAH! Vill ha en seriös handledare...Ola eller Ola?

    Har fixat ett kar nu iallafall med måtten 80*60*30, ska bara hitta något att ställa karet på...det lutar nog åt lecablock.

    Det som gillades av skolan var förstås artikeln som jag kommer skriva till cb, som jag hade tänkt skicka in så den skulle hinna komma med i första nummret 2008.

    Det som gäller nu är att fixa fram någon slags sponsor till projektet... oftast är skolan rätt så snikna när det gäller finansiering.
    Mvh Alex

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #17
      Tänk om hon läser dina inlägg genom att scanna nätet efter projektarbete...haha...

      Kommentar

      • Alexander Ylipää
        Användare
        • October 2003
        • 3615

        #18
        Ursprungligen postat av Malawe
        Tänk om hon läser dina inlägg genom att scanna nätet efter projektarbete...haha...

        Det är ingen fara, har redan upplyst henne om hur hon sköter sitt jobb.
        Mvh Alex

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #19
          Haha...allt för betygens skull förstår jag.

          Kommentar

          • Ola Sjödin
            Användare
            • August 2003
            • 514

            #20
            Hör av dig om du har någon fundering. Ring eller maila. Min nya mailadress hittar du bland annat via Grans Naturbruksskolas hemsida. Jag är ju dessutom bara fem mil bort. Ofta kommer dyker det upp frågeställningar under arbetets gång. Ett tips är att skriva en DETALJERAD (!) projektbeskrivning. Då hittar man falluckor på ett tidigt stadium.
            Lycka till!

            / Ola (Sjödin)

            Kommentar

            • Alexander Ylipää
              Användare
              • October 2003
              • 3615

              #21
              Tackar Ola, fick som tur var en vettig lärare tillslut som handledare. Nu har man äntligen kommit igång och är bara fisken som ska i karet
              Mvh Alex

              Kommentar

              Arbetssätt...