Ciklidbladet 4/2007

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gabbi
    Användare
    • April 2002
    • 897

Ursprungligen postat av Byttorp
    Nej jag tror inte att det är så, eller hoppas inte det iaf.det Verkar otroligt att dom trillat av redan när ni packa dom för jag fick dom samma dag som min egen tidning kom.

De tidningar som jag fått någon gång tidigare har kommit först efter ett par dagar, vilket skulle kunna tyda på att lappen trillat av under utbärningen.

Förra numret fick jag tillbaka en tidning som saknade namnlapp. Jag fick dessutom en tidning som hade fel adress (och gissa vart den lappen satt som saknades på returtidningen...jo, fastklistrad på tidningen som kom i retur med fel adress...) hur stor är den chansen tror ni....
    Den chansen ar val ungefar 100% eftersom de ligger pa varandra i backarna.
    Ett annat alternativ kan vara att vi av ren lattja bara adresserar ca var tredje tidning for att det ska ga snabbare......
    www.akvarielagret.se/akvarieboken

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
      problemet är att de flesta av oss kommer hamna i graven innan vi ens närmar oss SA
      vilken skillnad det är i det här landet vissa längtar efter nr4-07
      själv längtar jag efter 1-08
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Christian Alfredsson
        NCS Medlem

• April 2002
        • 4179

Men du är ju redan 1:a 08:an....
        Christian Alfredsson
        http://www.zoopet.com
        http://www.christianalfredsson.com

Kommentar

• Byttorp
          Användare
          • November 2003
          • 1585

Väntar fortfarande på mitt nummer...
          Ja du "Lill-Alex", nu skulle du kunna få vänta ett bra tag. Din tidning har varit uppe på mjölkuddsvägen 107 i Lule och vänt. Nu ligger den prydligt inplastad hos mig här i Borås. Den som väntar på nått gott.....

Alexanders Ciklidblad har även fått sällskap till Borås av följande personers tidningar:
          Rune Bodemyr, Frövi
          Anders Thomason, Hägersten
          Kristian Roos, Karlstad
          Jack Strandberg, Jönköping

Dessa tidningar skulle vanligtvis skickats ut i samband med att nästa nummer av Ciklidbladet kommer ut i jan/feb.

Jag har dock efter ett samtal med vår ordförande fått okej på att skicka ut dessa tidningar på nytt, förutsatt att ni mailar er nya adress till mig på(medlem@ciklid.se).

Tur att jag inte frågat kassören för portot kostar 44 kronor per tidning, men det är ju å andra sidan bara jul en gång om året....
          Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
          Ordförande GCG

Kommentar

• Alexander Ylipää
            Användare
            • October 2003
            • 3615

Lustigt att det ska krångla denna gång då jag fått min tidning tidigare utan några problem...
            Mvh Alex

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Lustigt att det ska krångla denna gång då jag fått min tidning tidigare utan några problem...

Bor du på mjölkuddsvägen 107 då???
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• Alexander Ylipää
                Användare
                • October 2003
                • 3615

Nix. Metargränd 15....har mailat medlem@ciklid.se den rätta adressen..
                Mvh Alex

Kommentar

• StefanL
                  Användare
                  • August 2002
                  • 10784

Är det sant? En fisktok som du bor på en adress som heter Metargränd? Det vore ju riktigt kul...hehe..men du ljuger va?

Kommentar

• Byttorp
                    Användare
                    • November 2003
                    • 1585

Nu har jag fått din ändring Alex . Men alla nummer tidigare i år har gått till din gamla adres så...nån adressändring har vi inte fått in..iaf inte till mig..men som sagt..strunt samma, nu har jag ju din rätta adress så jag skickar cb4 imorrn igen till dig.
                    Ordförande GCG

Kommentar

• bmwpower
                      Användare
                      • December 2002
                      • 1934

hur ligger det till med paket till mig

Kommentar

• Alexander Ylipää
                        Användare
                        • October 2003
                        • 3615

Ursprungligen postat av Malawe
                        Är det sant? En fisktok som du bor på en adress som heter Metargränd? Det vore ju riktigt kul...hehe..men du ljuger va?
                        Jupp, bor ju på östra symphosodonvägen vanligtvis...

Mvh Alex

Kommentar

• Pejan
                          Användare
                          • May 2005
                          • 204

Ingen tidning med posten idag heller. Har mailat till "kontakt" på hemsidan men har ej fått något svar. Misstänker att det blivit fel då andra medlemmar i Uppsala fick sin tidning i början på förra veckan. Provar att maila till medlem@ciklid.se och ser ifall det händer något.

Ps, har ej bytt adress.

Hälsar

Peter

Kommentar

• Byttorp
                            Användare
                            • November 2003
                            • 1585

Ursprungligen postat av Pejan
                            Ingen tidning med posten idag heller. Har mailat till "kontakt" på hemsidan men har ej fått något svar. Misstänker att det blivit fel då andra medlemmar i Uppsala fick sin tidning i början på förra veckan. Provar att maila till medlem@ciklid.se och ser ifall det händer något.

Ps, har ej bytt adress.

Hälsar

Peter
                            Hej peter, har svarat dig nu, du har ny tidning på lådan imorgon om posten gör sin sak...

Till er övriga så behöver jag fortfarande adressen till
                            Anders Thomason, tidigare hägersten. Någon som känner honom?
                            Ordförande GCG

Kommentar

• Pejan
                              Användare
                              • May 2005
                              • 204

[QUOTE=Byttorp;712167]Hej peter, har svarat dig nu, du har ny tidning på lådan imorgon om posten gör sin sak...

Perfekt, tack för det.

Hälsar

Peter

Kommentar

• Ola Svensson
                                Användare
                                • April 2002
                                • 14633

Att tidningarna kommer fram ar forstas valdigt viktigt och problemen maste redas ut med hogsta prioritet, men det ar lite trist att diskussionen om innehallet helt forsvunnit fran forumet.
                                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

Arbetssätt...