Ciklidbladet 4/2007
Kollaps
X
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Men du är ju redan 1:a 08:an....Kommentar
-
Ja du "Lill-Alex", nu skulle du kunna få vänta ett bra tag. Din tidning har varit uppe på mjölkuddsvägen 107 i Lule och vänt. Nu ligger den prydligt inplastad hos mig här i Borås. Den som väntar på nått gott.....
Alexanders Ciklidblad har även fått sällskap till Borås av följande personers tidningar:
Rune Bodemyr, Frövi
Anders Thomason, Hägersten
Kristian Roos, Karlstad
Jack Strandberg, Jönköping
Dessa tidningar skulle vanligtvis skickats ut i samband med att nästa nummer av Ciklidbladet kommer ut i jan/feb.
Jag har dock efter ett samtal med vår ordförande fått okej på att skicka ut dessa tidningar på nytt, förutsatt att ni mailar er nya adress till mig på(medlem@ciklid.se).
Tur att jag inte frågat kassören för portot kostar 44 kronor per tidning, men det är ju å andra sidan bara jul en gång om året....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Lustigt att det ska krångla denna gång då jag fått min tidning tidigare utan några problem...Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
-
Nix. Metargränd 15....har mailat medlem@ciklid.se den rätta adressen..Kommentar
-
Nix. Metargränd 15....har mailat medlem@ciklid.se den rätta adressen..Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Kommentar
-
Ingen tidning med posten idag heller. Har mailat till "kontakt" på hemsidan men har ej fått något svar. Misstänker att det blivit fel då andra medlemmar i Uppsala fick sin tidning i början på förra veckan. Provar att maila till medlem@ciklid.se och ser ifall det händer något.
Ps, har ej bytt adress.
Hälsar
PeterKommentar
-
Ingen tidning med posten idag heller. Har mailat till "kontakt" på hemsidan men har ej fått något svar. Misstänker att det blivit fel då andra medlemmar i Uppsala fick sin tidning i början på förra veckan. Provar att maila till medlem@ciklid.se och ser ifall det händer något.
Ps, har ej bytt adress.
Hälsar
Peter
Till er övriga så behöver jag fortfarande adressen till
Anders Thomason, tidigare hägersten. Någon som känner honom?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
[QUOTE=Byttorp;712167]Hej peter, har svarat dig nu, du har ny tidning på lådan imorgon om posten gör sin sak...
Perfekt, tack för det.
Hälsar
PeterKommentar
-
Att tidningarna kommer fram ar forstas valdigt viktigt och problemen maste redas ut med hogsta prioritet, men det ar lite trist att diskussionen om innehallet helt forsvunnit fran forumet.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar