If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Skönt att även jag fått tidningen till Borås så att ordningen är återställd.
Bra också att ni på lagret la ner tio oadresserade tidningar också i postbackarna, för dom har alla dykt upp hos mig . Men det gör ju inget för då slipper jag komma förbi och hämta upp extra nummer som jag ändå behöver ha...
En ren gissning är att det hade regnat på tidningarna vilket inte gör så mycket för dom är inplastade men etiketter mår inte så bra
räkna med ett par mail från ett par medlemmar
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Har också fått min! Är det Nicklas som fotat bilden på framsidan, ser ut som hans stil... Vad sugen man blir att åka ner dit när man ser fotona därifrån, alltså malawisjön menar jag såklart.
Tjoho - även till öarna i väster har tidningen nu anlänt. Nu är det natten och jag ska påbörja läsning och riktigt njuta. Tack alla som jobbat fram detta.
Lite nyfiken på LN:s kommentar -...för bra...????
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Får nog antingen sluta att vara medlem eller starta ett kar till. När detta supernummer kom hem, kom jag på att jag inte har haft någon ciklid på över ett år. kommer kanske med någon, i annat fall får det väl bli min egna julklapp
Senast redigerad av Guy_P; 28 November 2007, 00:59.
Tjyvtittade i almanackan oxå. Heder åt Laeskens fina bilder!!!
Tack, men ska jag va ärlig är jag bara nöjd med framsidan.. resten kasta jag ihop i all hast, å veckan efter jag skickade in alla "gamla bilder" så köpte jag mitt sigma 150/2,8 macro + mellanringar, så resultatet hade kunnat se mkt bättre ut
Stående ovationer till alla er som arbetat med nummret - bravo!
Tack till Christian Alfredsson, du gör ett fantastiskt jobb med sättningen....
Bravo redaktionen!!!! som vanligt ett supernummer!
DD
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Tack, men ska jag va ärlig är jag bara nöjd med framsidan.. resten kasta jag ihop i all hast, å veckan efter jag skickade in alla "gamla bilder" så köpte jag mitt sigma 150/2,8 macro + mellanringar, så resultatet hade kunnat se mkt bättre ut
Förstår att du är nöjd med framsidan, jag e´ ju me´ ! Såg inte det själv, det var frugan som slängde ett öga på kalendern och hajade till.
Repotaget om Troffarna är kanon tycker jag , har blivigt skrämd att skaffa dessa fiskar pga alla problem man läser om men efter att ha läst artikeln öppnas nya möjligheter verkade som
Kommentar