Ciklidbladet 4/2007

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deelay
    Användare
    • September 2002
    • 5394

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
    Kan bara säga att den här tidningen är den bästa genom tiderna till och med reklamen är smakfull
    men vad vet dom okunniga dom får vänta
    =( jag som har häcken full o inte hinner komma i morgon... kanske på lördag, hoppas.
    http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• Leopoldi
      Användare
      • February 2004
      • 1082

Hygglo blaska......synd att den tar slut så snabbt. Bra jobbat.

Kommentar

• LN
        Användare
        • December 2004
        • 4744

Sluta sluta sluta.
        Ja går upp i atomer för att ja inte bor i Sthlm o kan komma åt CBn tidigare.
        Livet är inte rättvist.
        Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
        Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• patrickeriksson
          Användare
          • October 2007
          • 355

Ursprungligen postat av LN
          Sluta sluta sluta.
          Ja går upp i atomer för att ja inte bor i Sthlm o kan komma åt CBn tidigare.
          Livet är inte rättvist.
          I jämförelse så kan ju du nästan promenera och hämta tidningen, jag hoppas på att få den lagom till jul (plus dom tidigare 3 numren) så jag kan gömma mig på dass och läsa när svärföräldrarna kommer på besök
          Patrick Eriksson

Kommentar

• LN
            Användare
            • December 2004
            • 4744

Hahahaha ja förstår precis vad du menar med svärföräldrarana

Fattar inte vad dom har emot vårt hobbyintresse.
            Du skulle ha hört vilken dänga det kom när ja sa att ja skulle bygga ut huset för ett akvariums skull. Hade ja sagt att det var enbart för baranas skull så hade det varit ett annat ljud i skällan.
            Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
            Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Ursprungligen postat av Leopoldi
              Hygglo blaska......synd att den tar slut så snabbt. Bra jobbat.
              Har Christer installerat skinnfotöljer och servering i samband med att tidningen kommer eller? Jag hoppas att du är med och sätter på adresslappar när du ändå är på lagret..... Skönt att den slutligen landat i Sth, då har övriga sverige den på typ måndag eller tisdag. Skickar du ett mail Christer när ni är klara så fixar jag en hämtning....eller vill du ha numret till olle på posten och ringa själv?
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• Gabbi
                Användare
                • April 2002
                • 897

Ursprungligen postat av Byttorp
                Har Christer installerat skinnfotöljer och servering i samband med att tidningen kommer eller? Jag hoppas att du är med och sätter på adresslappar när du ändå är på lagret..... Skönt att den slutligen landat i Sth, då har övriga sverige den på typ måndag eller tisdag. Skickar du ett mail Christer när ni är klara så fixar jag en hämtning....eller vill du ha numret till olle på posten och ringa själv?
                Jodå, Leopoldi hjälpte till med att sätta på adresslapparna. Sin egen iallafall.
                www.akvarielagret.se/akvarieboken

Kommentar

• Gabbi
                  Användare
                  • April 2002
                  • 897

Ursprungligen postat av deelay
                  =( jag som har häcken full o inte hinner komma i morgon... kanske på lördag, hoppas.
                  Till lördagsrusningen får vi verkligen hoppas att 2 kubikmeter tidningar är ett minne blott.
                  www.akvarielagret.se/akvarieboken

Kommentar

• Byttorp
                    Användare
                    • November 2003
                    • 1585

Gabbi och dom andra på Akvarielagret har som vanligt gjort ett hästjobb och sett till så att vi får iväg 1400 adresserade CB 4 (mfl) redan idag. Med 3 dagars postgång så bör tidningarna alltså landa runt om i Sverige på måndag/tisdag.
                    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                    Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
                      Användare
                      • November 2003
                      • 1585

Ursprungligen postat av Gabbi
                      Jodå, Leopoldi hjälpte till med att sätta på adresslapparna. Sin egen iallafall.
                      Ändrade du på antalet i följesedeln....eller får vi ändock betala frakten för Leopoldis utskick?
                      Ordförande GCG

Kommentar

• StefanL
                        Användare
                        • August 2002
                        • 10784

Gabbi och dom andra på Akvarielagret har som vanligt gjort ett hästjobb och sett till så att vi får iväg 1400 adresserade CB 4 (mfl) redan idag. Med 3 dagars postgång så bör tidningarna alltså landa runt om i Sverige på måndag/tisdag.
                        Jag tycker banne mig att de borde belönas för sitt arbete! Snyggt jobbat Gabbi och gänget på Akvarielagret!

Kommentar

• Byttorp
                          Användare
                          • November 2003
                          • 1585

Ursprungligen postat av Malawe
                          Jag tycker banne mig att de borde belönas för sitt arbete! Snyggt jobbat Gabbi och gänget på Akvarielagret!

Om du frågar patrick i Kanada så tror jag att han tycker att bara möjligheten att få läsa ciklidbladet först av alla är hyfsat stor belöning
                          Ordförande GCG

Kommentar

• StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10784

Om du frågar patrick i Kanada så tror jag att han tycker att bara möjligheten att få läsa ciklidbladet först av alla är hyfsat stor belöning
                            ? Vad har han gjort?

Jag menade ju att Gabbi och de som arbetar med att få tidningen ut till alla skulle belönas. Det är ju ett arbete som är hur viktigt som helst för föreningen men som sällan uppmärksamma, så det är bra att du skrev om det så att alla förstår att det ligger mycket uppoffring från många som gör att vi får den helt underbara tidskriften CB i våra händer. Man kan lätt ta saker för givet.

Kommentar

• Robin
                              Användare
                              • January 2003
                              • 4526

Ursprungligen postat av Malawe
                              ? Vad har han gjort?

Jag menade ju att Gabbi och de som arbetar med att få tidningen ut till alla skulle belönas. Det är ju ett arbete som är hur viktigt som helst för föreningen men som sällan uppmärksamma, så det är bra att du skrev om det så att alla förstår att det ligger mycket uppoffring från många som gör att vi får den helt underbara tidskriften CB i våra händer. Man kan lätt ta saker för givet.
                              Och Magnus menar att han tror Patrick tycker att akvarielagret får belöning nog genom att få läsa före alla andra.
                              Mvh
                              Robin

Kommentar

• StefanL
                                Användare
                                • August 2002
                                • 10784

Ah...det missade jag! Läste som en kråka...hahaha....ok då fattar jag.

Kommentar

Arbetssätt...