Ciklidbladet 4/2007
Kollaps
X
-
-
-
Sluta sluta sluta.
Ja går upp i atomer för att ja inte bor i Sthlm o kan komma åt CBn tidigare.
Livet är inte rättvist.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
I jämförelse så kan ju du nästan promenera och hämta tidningen, jag hoppas på att få den lagom till jul (plus dom tidigare 3 numren) så jag kan gömma mig på dass och läsa när svärföräldrarna kommer på besökPatrick ErikssonKommentar
-
Hahahaha ja förstår precis vad du menar med svärföräldrarana
Fattar inte vad dom har emot vårt hobbyintresse.
Du skulle ha hört vilken dänga det kom när ja sa att ja skulle bygga ut huset för ett akvariums skull. Hade ja sagt att det var enbart för baranas skull så hade det varit ett annat ljud i skällan.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Har Christer installerat skinnfotöljer och servering i samband med att tidningen kommer eller? Jag hoppas att du är med och sätter på adresslappar när du ändå är på lagret..... Skönt att den slutligen landat i Sth, då har övriga sverige den på typ måndag eller tisdag. Skickar du ett mail Christer när ni är klara så fixar jag en hämtning....eller vill du ha numret till olle på posten och ringa själv?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Har Christer installerat skinnfotöljer och servering i samband med att tidningen kommer eller? Jag hoppas att du är med och sätter på adresslappar när du ändå är på lagret..... Skönt att den slutligen landat i Sth, då har övriga sverige den på typ måndag eller tisdag. Skickar du ett mail Christer när ni är klara så fixar jag en hämtning....eller vill du ha numret till olle på posten och ringa själv?Kommentar
-
Kommentar
-
Gabbi och dom andra på Akvarielagret har som vanligt gjort ett hästjobb och sett till så att vi får iväg 1400 adresserade CB 4 (mfl) redan idag. Med 3 dagars postgång så bör tidningarna alltså landa runt om i Sverige på måndag/tisdag.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag tycker banne mig att de borde belönas för sitt arbete! Snyggt jobbat Gabbi och gänget på Akvarielagret!Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag menade ju att Gabbi och de som arbetar med att få tidningen ut till alla skulle belönas. Det är ju ett arbete som är hur viktigt som helst för föreningen men som sällan uppmärksamma, så det är bra att du skrev om det så att alla förstår att det ligger mycket uppoffring från många som gör att vi får den helt underbara tidskriften CB i våra händer. Man kan lätt ta saker för givet.Kommentar
-
? Vad har han gjort?
Jag menade ju att Gabbi och de som arbetar med att få tidningen ut till alla skulle belönas. Det är ju ett arbete som är hur viktigt som helst för föreningen men som sällan uppmärksamma, så det är bra att du skrev om det så att alla förstår att det ligger mycket uppoffring från många som gör att vi får den helt underbara tidskriften CB i våra händer. Man kan lätt ta saker för givet.Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar