Akvariedokumentär om Stockholms största!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ann-Mari gör allt i höst! Undrar bara om hon hinner med allt hon ska göra då?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Hej!
Hej!
Malwaialex gnäll inte jag ska snart på konsertsemester i Estland allt annat får vänta till hösten,/Ann-MariKommentar
-
jag ska grilla en diskus och äta den då denna film ser dagens ljus// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Hej!
Hej!
xxxxxxxxxxxxxx,varsågod i höst ska du få äta upp en grillad diskus och du Drd lägg upp den filemn när du äter på detta forum gärna på Youtube med ljud till,jag ser fram emot och se dig äta en diksu du ska veta att filmen ligger här hemma hos mig bredvid datorn färdiginspelad ska bara läggas upp på dvd sen Youtube/Ann-Mari PS Drd använd herbamaare grillkrydda den är godKommentar
-
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag såg dem, och Kullander som visade oss runt påpekade att det var väldigt praktiskt med diskus eftersom de gick att packa väldigt tätt. Dessutom kanske man kunde ta en sådan burk, så man fick snapsen på köpet sas// Magnus ArvidssonKommentar
-
Hej!
Hej!
Eventuellt lägger jag upp filmen på diskusforumet och inte här på ciklid.se,/Ann-Mari PS Jag är ändå medlem där men inte på ciklid.se så varför skulle jag lägga upp den härKommentar
-
Varför du skulle lägga upp den här? För att du lovat det, det är dålig stil att låta bli. Testa och vara lite ödmjuk så ibland så blir du säkert bemött likadant tillbaks. Personligen skiter jag vilket men det var några tips iaf.
Simma lugnt.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Jag är ändå snart medlem i Diksusklubben så varför skulle jag då lägga upp den här`/Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
-
Hej!
Hej!
Jag är inte medlem längre i Ciklid.se Malwae är lite sur på Wilhelm just nu men om ni vill ha filmen här så okej,/Ann-Mari PS Jag har ju också lovat chefen att få se den och chefen han är snäll och bussig person ( "Chefen" Christer på lagret)Kommentar
Kommentar