när kommer filmen? det börjar dra ut på tiden nu och man vill gärna se den spännande dokumentären (spännande , å spännande).
Akvariedokumentär om Stockholms största!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hej!
Hej!
Filemn är helt klar kommer upp snart hoppas jag det kostar lite och göra den till dvd men den kommer snart,Mvh Ann-MariKommentar
-
Ja vi får önska oss den i julklapp.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Tyvärr är hon avstängd
typ folk retar upp henne så hon tappar fattningen
tänk om alla inlägg var så proffsiga som tex
vissa bilder
eller hur din kameraväska ser ut
då skulle ingen våga skriva några inlägg
gillar man inte hennes inlägg
en knapptryckning och hon är bortajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
vilken otur! aja. hoppas hon kommer tillbaka när hon lugnat ner sig!375l : malawi
253l : tomt
222l : yngel malawiKommentar
-
-
Blir ju undrande?
Har inte Föreningen/Forumet misslyckats om en person med välmenade intentioner blir avstängd pga. att folk får "trakassera" en person till handlingar som personen inte skulle ta sig för egentligen? Kanske först ta en djupare diskution innan avstängning? kanske har detta gjorts? eller har kanske personen tröttnat helt?
Känner inte personen i fråga och har sett ett fåtal inlägg från personen också. Men verkar ju som personen i fråga har hög ambitionsnivå inför akvariehobbyn.
Och betyder detta att vi berövas denna fina ide till dokumentär
(Reklam eller inte så vill jag se iallfall)
Ursäkta att jag kallar Annmari för "personen i fråga" men glömde namnet och skrev bara på... så nu får det vara så*L*
eftersom inte modererande skall diskuteras på forumet så rekommenderar jag dig att maila eller skicka ett PM till någon av forumsvärdarna om du har synpunkter på avstängningen, det är främst vi som vet hur det ligger till i frågan, spekulationer i forumet är ju ingen nytta med.
Mvh JariKommentar
-
-
-
-
-
Kommentar