Jag kan helt ärligt säga att jag är enormt nyfiken på att se slutresultatet.
Akvariedokumentär om Stockholms största!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jaja det ska bli kul o se din film annmarie men jag förstår ändå inte varför man inte kan få skojja lite då du säger 2 ggr i första inlägget att lagret är den största ak affären i landet....... Naaa ola jag förstår att du blev irriterad (ogrundat enligt mig) men jag läste bara första inlägget o svara med en gång utan o kolla längre ner då hon tillrättavisar sig om att han menade i stockholm...
Ps. jag ser ocksa fram mot slutresultatet.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Frågan är ju hur du ska fylla en och en halv timme. Tänk dej själv att du antagligen inte kan använda hälften av materialet. Tror att om du försöker få in det på 10 minuter per butik och därmed Youtube format. Så vinner du mycket. Tror det är få som tycker att mer än 30 sekunder fiskfilmning i stöten inte blir långtråkigt.
Tycker denna videon säger mycket och den är 8.54
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Jag är strax på väg till lagret med kamerna etc,ska göra mitt bästa med filmningen,Mvh Ann-MariKommentar
-
-
Hej!
Hej!
Ja då har man varit på lagret och filmat, men jag är inte färdig ännu med filmningen ¨på lagret jag måste dock säga att större butik än lagret får man söka på ett annat solsystem lagret ÄR stort och jag är inte ett dugg förvånad om det ligger mycket i talet störst i Sverige,nåväl vill säga att jag hittils inte är missnöjd över filmandet på lagret,nu är det ju också så med en så stor butik att det är tidsmässigt omöjligt och filma vartenda akvarium,men som sagt fortsätter där snart igen,Mvh Ann-Mari PS Tror hjag fick med runt en halvtimma på lagret men det ska filmas mer därKommentar
-
Annmari, i vårt solsystem och tillochmed i europa finns en butik som heter Zoo Zajac. Deras entré är nog större än Akvarielagret
Du får allt ta och resa runt och spana in andra orter innan du bestämmer dig för vad som är störst eller minst.Tony EnglundKommentar
-
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det ar faktiskt akvarielagret sjalva som pastar att de ar storst www.akvarielagret.se
-"Den största akvariebutiken i landet" hänger väl kvar sedan innan Zoomässan flyttade?Kommentar
-
Kommentar
-
Ohyggligt meningslos diskussion detta med storlek enligt mig...Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Intressant frågeställning om vem som har "störst" - Christer på Akvarielagret eller Hasse på Zoomässan
Nu spelar ju som sagt inte storleken någon roll ändå sägs det
Nåväl - Akvarielagret är nog sveriges största akvarieaffär. Huruvida Zoomässan är Sveriges största ZOOaffär (det är ju en fullsortimentsbutik (allt till hund, katt, smådjur, fågel, terrariedjur) till skillnad från Akvarielagret) - vet jag inte. Där lär väl i så fall Zoogiganten i Skåne vara större och sedan lär också Fyra Tassar i Linköping vara större (har dock inte varit i den affären så jag kan inte uttala mig om den).
Oavsett vilket så tycker jag att det inte är storleken som är det primära (även om det visst har betydelse) utan att det är utbudet och kvalitén som är det intressanta.
Jag "prenumererar" på Akvarielagrets utskick och är klart impad över alla roliga fiskar som de får in - det tråkiga är bara att det är så långt till Stockholm så man inte kan kolla fiskarna. Vore kul om även andra affärer anammade Akvarielagrets idé och mailade ut nyhetsbrev.
Vad gäller Ann-Maris film så tycker jag att det är en kul idé. Ett tips är dock att göra den kort - en 90 minuters film på dvd kommer att bli i väldigt dålig kvalité. Och att dra ner formatet till You Tube-storlek är rätt tråkigt att kolla på i längden - ingen orkar mer än 10 minuter.Kommentar
-
Men de måste väl ändå ha större akvarieavdelning än AL.Kommentar
-
Zoogiganten påstår sig i alla fall ha Sveriges största saltvattensanläggningar och södra Sveriges största sötvattensavdelning. Och jag som trodde att Stockholm ligger i södra Sverige
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Lagret är stort och bra det är faktum i alla fall Stockholms största butik,dom har ett mycket bra utbud,Mvh Ann-Mari PS Filmen visar på butikerna i Stockholm inte övriga landetKommentar
Kommentar