GRATTIS Micke
Ciklidbladet 3/2007 på G!
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Kommentar
-
Med så ståtliga VF föräldrar som avelsdjur så bör ju detta yngel bli utmärkt. Stort grattis iaf.
För er alla andra så kan jag efter samtal med posten bekräfta det som Kjell nämnde tidigare, CB 3 kommer att delas ut senast Tisdag nästa vecka....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
..och tidigast? Imorgon?Kommentar
-
Kommentar
-
Ciklid bladet kom idag. Urkass var den
Skämtar, håller helt klart världsklass igen!!!
Och vilka bilder tidningen har, man blir sugen och klippa sönder den och ramma in bilderna.
Tack alla ni som ligger bakom allt arbete!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Vilket underbart nummer// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ciklidbladet landade i Höganäs också idag. Imponerade bra, snyggt jobbat! Jag vet hur mycket arbete som ligger bakom ett Ciklidblad.Kommentar
-
Fick CB idag! Mycket bra nummer med härlig läsning som alltid!
En liten notis...CB i toppklass och en ny redaktör i klass med Micke, dvs toppklass även där! Vad mer kan man begära? CB är i goda händer...mycket goda händer..och jag är en mycket nöjd medlem.
Bra jobbat (Tony med mera) och Grattis NCS till det "redaktörkapet".
*Skriver hemligt för alla har inte läst utan vill gärna ha överraskningsmomentet kvar till andra som jag fick*Kommentar
-
Bladet har även anlänt till Uppsala.
Sammanfattande intryck: Proffsigt!!
Bra jobbat!
Hälsar
PeterKommentar
-
Hej!
Hej!
Varför inte ge akvariets Oscar till dom som gör ciklidbladet det är väl ingen dålig ide,Mvh Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
Ännu ett strålande nummer av världens bästa Ciklidtidning.
Bra kämpat redaktionen och Tony.
Skönt att redaktören är är är fixadDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Det är dock några som inte kommer att få den ännu, det är alla dom som betalade sin medlemsavgift efter mitten av förra veckan. Ni får vänta ett litet tag till.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar