Varning för PWSS

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hyttan
    NCS Medlem
    • June 2007
    • 2

Varning för PWSS

Något är skumt hos PWSS, jag väntar på varor sen 3/8, dom säger dom skickar men då borde jag kunna få kolli-id vilket man får med paketfrakt, jag tabbade mig och betalade allt i förskott vilket var dumt, nu svarar dom inte varken på mejl eller telefon.
    Skumt, mycket skumt, en varning, betala inte i förskott till dom, jag för min del kommer aldrig mer ha med dom att göra.
    Jag känner mig blåst, känns inte bra.
  • Hank
    Användare
    • April 2002
    • 1321

Som alltid:
    BETALA ALDRIG I FÖRSKOTT!!
    /#378 Hank
    Zoonen:
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
    http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Thor
      Användare
      • January 2007
      • 106

Ursprungligen postat av hyttan
      Något är skumt hos PWSS, jag väntar på varor sen 3/8, dom säger dom skickar men då borde jag kunna få kolli-id vilket man får med paketfrakt, jag tabbade mig och betalade allt i förskott vilket var dumt, nu svarar dom inte varken på mejl eller telefon.
      Skumt, mycket skumt, en varning, betala inte i förskott till dom, jag för min del kommer aldrig mer ha med dom att göra.
      Jag känner mig blåst, känns inte bra.
      om du går in på deras sida igen www.pwss.se
      och bläddrar neråt så finner du detta

PWSS inventerar och flyttar till ny lokal!

Det kan bli till en viss del leveransförseningar på grund av flytten men vi gör vårt bästa så det inte ska bli det! Vi kan vara lite svåra att få tag på och hinna med alla mailen för tillfället!!!

Vi hoppas ni har överseende för detta!

kan det ha med förseningarna att göra kanske?

Kommentar

• hyttan
        NCS Medlem
        • June 2007
        • 2

Det stämmer, men jag har talat med dom för 1½ vecka sen och då påstår dom att dom skickat,
        nej, det är något som inte stämmer och tänk på det om ni handlar, inga förskott

Kommentar

• palleh
          Användare
          • December 2006
          • 704

jag beställde för kanske en månad sen därifrån och ja jag förskottsbetalade och har inte hört ett knyst från dem
          http://picasaweb.google.com/palleph

Nya bilder laddas upp hela tiden

Mvh Patrik

Kampfisk!

Kommentar

• Thor
            Användare
            • January 2007
            • 106

sist jag beställde därifrån tog det minst 8-10 dar min skitbank stod för minst
            7 sega överförings dagar
            har ni överfört så kolla i historia om pengarna kan tas bort
            kan dom det så är inte pengarna borta än iheller

Kommentar

• ozric
              Användare
              • March 2004
              • 3187

Semestertider, sjukdomar och ombyggnation på PWSS har gjort att de ligger riktigt mkt efter just nu. Jag beställde moduler och de räknade på 6-8 veckor i leveranstid, vilket iofs lät mkt tyckte jag. Den 13:e veckan fick jag hem det! Iofs med ett ngt reducerat pris... Bästa sätt att nå dem på e att messa,tydligen.
              "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
              c",)

Kommentar

• Tony
                Användare
                • April 2002
                • 4594

Tänk på att man alltid skall vara försiktig med att klanka ned på personer och företag. Så vitt jag vet har PWSS historiskt skött sina kort väldigt bra, och eftersom de själva skriver att de är mitt upp i en flytt får man nog acceptera lite krångel. En flytt är bland det jobbigaste ett företag kan göra.
                Tony Englund

Kommentar

• PatrikMalmo
                  Användare
                  • May 2005
                  • 4642

Jag har beställt från dem flera gånger och det har alltid funkat bra. Visst kan svar dröja ibland, men generellt har jag inget att anmärka. Är de mitt i en flytt så får man nog räkna med förseningar.

Hilsen,

P
                  Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

Arbetssätt...