Tänkte sätta igång att inreda mitt 375L kar och har 2 olika setups att fundera över.
Antingen så blir det ett jordätar+discus kar eller så blir det ett kar för 1 par Aequidens Diadema + 1 par Crenicichla Wallacii.
Jag är grymt sugen på att bygga med mycket rötter och kanske BTN moduler, och grenar.
Alternativt Inga BTN Moduler utan bara rötter,grenar och växter.
Bakrutan skall synas minimalt och kommer att målas svart.
Funderar även på hur man får en snygg dämpad belysning över karet.
Tar gärna emot tips för båda uppläggen, har ett 540 som har en BTN Amasonas bakgrund i sig som jag kan använda till ena fisk samansättningen med, men finner det svårt att inreda 540 karet riktigt snyggt eftersom BTN nästan är för mycket när man vill ha rötter och gömställen.
Så kom igen släng in bilder och tipsa gärna om länkar och hur ni själva gjort.
MVH
Kristofer
Antingen så blir det ett jordätar+discus kar eller så blir det ett kar för 1 par Aequidens Diadema + 1 par Crenicichla Wallacii.
Jag är grymt sugen på att bygga med mycket rötter och kanske BTN moduler, och grenar.
Alternativt Inga BTN Moduler utan bara rötter,grenar och växter.
Bakrutan skall synas minimalt och kommer att målas svart.
Funderar även på hur man får en snygg dämpad belysning över karet.
Tar gärna emot tips för båda uppläggen, har ett 540 som har en BTN Amasonas bakgrund i sig som jag kan använda till ena fisk samansättningen med, men finner det svårt att inreda 540 karet riktigt snyggt eftersom BTN nästan är för mycket när man vill ha rötter och gömställen.
Så kom igen släng in bilder och tipsa gärna om länkar och hur ni själva gjort.
MVH
Kristofer
Kommentar