986 förbokade...
Bollmora Akvarieklubbs Höstauktion
Kollaps
X
-
-
-
1011 förbokade poster!!!
OBS förbokningen är nu stängd!
Den som inte hunnit förbeställa etiketter kan givetvis beställa på plats vid sekretariatet mellan kl 10,00 och 11,45 på auktionsdagen.
OBS kl 11,45 stänger inlämningen och det måste vi hålla stenhårt på så kom i tid.
Välkommna // www.bollmoraakvarieklubb.orgKommentar
-
Hej!
Hej!
Micke håll alla diskus åt mig, skämt åsido har laddat upp ekonomin för morgondagens auktion hoppas faktiskt på lite diskus men det tål och disku(s)TERA,Mvh Ann-Mari PS För er som inte kan komma till Bollis vill jag säga att deras auktioner är dom BÄSTA man kan gå på men så är det ju också landets bästa akvarieförening som håller internationell klassKommentar
-
-
Hej!
Hej!
Hej och hå oj oj stön stön vad mycket och bära, vilken härlig auktion jag köpte diskusmagasin som får det mest i diskusväg och blekna hela 10 kilo, fy sjutton vilka tidningar alltså jag lägger upp en hel del diskuslänkar till den som vill,dessa tiodningar är från 95-till 2006 helt underbara bilder och en massa härliga foton får all världens odlingar nu har man och läsa till år 3000,kul och träffa medlemmar från NCS också bla Kalle-Maja och Maltandis sen köpte jag 4 st ancistrusmalar fullt med folk och riktigt lyckat måste bara återigen säga det att när det gäller diskus så ligger sverige ljusår efter en del länder jag lägger snart upp diskuslänkar så förstår ni vad jag menar,Jo Kalle-Maja lycka till med scalareparet du köpte,nästa helg står Spånga på tur,hjälp jag behöver lyftkran om jag ska köpa diskusmagasin igen,Mvh Ann-MariKommentar
-
Hej!
Hej!
Tror nog jag ka lägga upp ca 80 diskuslänkar här sen, det verkar krylla av dom i magasinen jag köpte,Mvh Ann-MariKommentar
-
1 vuxet par Astatotilapia nubila, och 1 + 3 Pelvicachromis taeniatus "Lobe" för sammanlagt 100:-!
SCORE!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ja en mycket bra dag!Fast behövde inte bära diskustidningar som Annmari men fick med några jullar dickfeldi,lite växter och dvärgkardinaler från nynäs,Lyckades även kämpa åt mig halvsvarta triangel guppy och gröna svärdbärare med blå stjärt där stammen fångades 2002 så är kanonnöjd med Bollmoras auktion kul och bra arrangemang en eloge.Kommentar
-
Bollmora Akvarieklubbs Höstauktion
Tack alla som var med och jobbade.
Tack alla som var med och bidrog med poster.
Tack alla som var med och ropade.
Vi i Bollis känner oss mycket nöjda med det nya att börja varje utrop med 40 kronor och sedan höja med 10 kronor i taget.
Vi ses på vår nästa storauktion i nya lokaler söndagen den 2 mars.DiskfiskKommentar
Kommentar