Juwelramp i affär?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Malawichrille
    Användare
    • February 2006
    • 67

    Juwelramp i affär?

    Hej!
    På några dagar så har ljusrampen till mitt Juwel Rio 240 slutat att fungera ett antal gånger och nu måste jag hitta en ny.

    Finns det någon som vet vart man kan köpa en sådan ramp löst?
    240 liter malawi med Golden och Rödzebror (några OB)
    +55 liters yngelkar
  • Oden70
    Användare
    • January 2007
    • 869

    #2
    Ursprungligen postat av Malawichrille
    Hej!
    På några dagar så har ljusrampen till mitt Juwel Rio 240 slutat att fungera ett antal gånger och nu måste jag hitta en ny.

    Finns det någon som vet vart man kan köpa en sådan ramp löst?
    Om du har en Hornbach butik i din närhet snacka med deras akvarie avdelning . Dom kan hjälpa dig. Annars så e det bara att gå till en akvarie butik som säljer Juwel eller kar över huvud taget, OM jag inte mins rent fel så e det Gibbon (grosist) som för dessa i sverige, men kan ha fel.Vet ialla fall att den kostar ca 850 :- då jag presis köpt en till mitt Rio 300. Om du inte hittar så vet jag att JägersZoo i Malmö har sådana, ring dit och fråga efter Tohmas. Sen får ni lösa det med frakten, tror du kan få den skikad direkt hem till dig mot postförskot.. Om det inte löser sig skika mig et pm eller mail så hjälper jag dig att ordna en då jag kan fixa genom Hornbash i Malmö och sedan skicka den till dig, med då får vi lösa det finnasiela på något vis...... Lycka till
    Petrochromis is da shit8)8)

    Kommentar

    • Malawichrille
      Användare
      • February 2006
      • 67

      #3
      Tackar för det snabba och utförliga svaret Oden, ska kolla upp de affärer du nämner. thx a lot
      240 liter malawi med Golden och Rödzebror (några OB)
      +55 liters yngelkar

      Kommentar

      • tjornpatrik
        Användare
        • August 2006
        • 830

        #4
        Sist jag var inne på Hornbach i Göteborg vet jag att dom hade utförsäljning på både juvel bänkar och ramper, tror det bland annat var på 240 ramper. Borde vara det i Malmö med då. Annars är ju Mjölby ciklidshop inte långt från dig om dom kan ta hem Juvel ( vilket dom säkert kan ).

        Lycka till!

        Kommentar

        • Oden70
          Användare
          • January 2007
          • 869

          #5
          Ursprungligen postat av patriks155
          Sist jag var inne på Hornbach i Göteborg vet jag att dom hade utförsäljning på både juvel bänkar och ramper, tror det bland annat var på 240 ramper. Borde vara det i Malmö med då. Annars är ju Mjölby ciklidshop inte långt från dig om dom kan ta hem Juvel ( vilket dom säkert kan ).

          Lycka till!
          Nästan rätt, det dom säljer ut i Malmö e MP möbler , kar och ramper så här e inga på rea.... Troligen olika i olika varohus...
          Petrochromis is da shit8)8)

          Kommentar

          Arbetssätt...