If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nädå. Bygget går frammåt. Allt är isolerat, all el är dragen (150 meter kablage). Fällt in 12 spottar i taket.
Ska börja gipsa väggar o tak snarast. Måste bara någorlunda bestämma mig vilka MH armaturer ja ska ha.
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
Köp hem gruset redan nu till karet.
Så kan du rengöra gruset lite då och då, så bli det inte så tråkigt och rengöra allt på en gång när karet kommer.
Vet själv hur tråkigt det var och rengöra till mitt 1200 kar när karet kom.
När karet kommer så vill man köra igång så snabbt så möjligt, tänk då och slippa rengöra gruset ett helt dygn innan du kan hela i gruset.
Hälsade på Arnold på Åleds idag.
Han hade fantastiska Biotodoma Cupido i källarn, fick inte med mig nårra av olika anledningar, men dom gav ett mega villha begär.
Han hade även en hel del tangayika inne. Stor fisk t.e.x 10-12cm Cyps "Blue Neon". Callochromis 10 cm:are.
Det är inte bra för hjärtat att besöka akvariebutiker när man inte är klar att köpa på sig nått mer
Till en sån stor burk måste det ju vara enklare att hälla i sanden och sedan ha 2 slangar, en som suger ut och en som fyller på... bara låta det stå och spola medans man kollar en bra rulle eller gör något annat kul =)
Ja jo en betongblandare har ja ju så det är inga probs
Köpte 4 T5 rör Aquarelle o satt dom i Dicuskaret. Vilken mega skillnad. Tycker att det blev mycket bättre med det ljuset. Dax att låna hem en kamera igen
PS. Växjövattnet verkar ok just idag så att ja har bytt 60% i fyra baljor.
Chaitikan leker sin första lek just nu, o det är nästan Hästnosen går i lek oxå.
Så passa på idag Växjöbor att byta vatten det kan vara kasst igen bara om nån dag!!!!!!!!!
Kommentar