Den här bilden var det som var på framsidan i Aftonbladet, fast beskuren
Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag svarade efter tidningen gick till tryck, så dom tog inte me min bild.. dom undrade hur mkt jag ville ha, fast egentligen hade jag inte velat ha nått.. bara kul å visa upp nån bild i "sin egen ulricehamnstidning"... Fast fick 400kr förra året för en publicerad bild, till ett reportage med en polare, (som jag fotade på fitnessfestivalen) denna:Kommentar
-
Har du fått tillbaka objektivet ännu? Väntar med viss spänning på lite bilder på hur du gjort med ryggsäcken. Går i liknande tankar själv!Kommentar
-
Nej jag har inte fått tillbaka det. Det känns som om InfoCare tagit sig vatten över huvudet med reparationen. Den ska kosta 5200kr (fick på försäkringen) och jag lämnade in den 22/8.Mvh
RobinKommentar
-
Infocare hade min 1D mark II N i 7,5 veckor... utan att dom ens lagade den.Kommentar
-
Canon 20D har utgått och Canon 40D har ersatt.Kommentar
-
Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar
-
Ursäkta "Herr Nyfiken"..men vad är det för afrikaresa du ska göra? Tanganyika/Malawi?Kommentar
-
@Robin
Det är bara att kräva ett nytt objektiv. En reparation få inte dröja så länge.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Canon verkar ha problem med sin seviceorganisation, percis som Nikon hade för ett par år sedan.
http://www.kamerabild.se/ArticlePage...ADF728.dbp.aspKommentar
-
Om jag inte minns helt fel så ska en reparation åtgärdas inom rimlig tid. Och i ditt fall så har ju den tiden passerats . Och kan dom inte reparera så ska de ersätta dig med ett likvärdigt ex. Ring till dom o kräv ett nytt objektiv. Vänta inte på att dom ringer. Kolla med ditt försäkringsbolag oxå.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
Kommentar