Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
-
Ajjemän me grym skärpa me, fan EF 300/2,8L (IS också) USM är ju ett av canons skarpaste objektiv.
Ne de ska bli ruggigt kul iaf, ska inviga de på BWO @ Liseberg den 6:e okt.. inte för att jag diggar BWO, men alltid kul å fota livemusik.Kommentar
-
Inte det minsta avis .
Synd att Nikons AF-S 300mm f/2.8 är så svårt att få tag på. Det är väl bara till att börja spara till den nyare varianten med VR .Kommentar
-
haha
hehe ja gör de! 40k eller nått
Sjukt me 43000kr me IS iaf, fast 27800kr i USA i butik.
Men sen är jag lite skeptisk mot IS när man kör på stativ, endel säger ju att man inte ska använda IS när man kör stativ. Å vem kör en 300/2,8 på frihand? Jo visst de går, men iaf enbensstativ är ju att föredra.Kommentar
-
Kommentar
-
Så här ser det ut i min kameraväska:
1 st Canon 40 D (inhandlad igår) med Canon 60 mm Macro (inhandlad i förrgår).
(Skaffar kanske en blixt senare, om det behövs.)
Väskan är en US-army brödväska från Vietnam-krigets tidevarv (den har varit min pålitliga trotjänare sedan 1970-talet).mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Blir väl den första som lägger upp en kameraväska med analog kamera. Fotade med denna innan jag skaffa 350d'n
1. Nikon F3HP + Md4 (motor)
2. Nikon Nikkor 180/2.8 ED AI-S
3. Nikon 35-70 AF 3,3-4,5 + Nikon Converter TC-200 2X
Väskan är inge vidare märkvärdig.. (ser lite trångt ut i den. Brukar inte ha grejerna på det där sättet i vanliga fall)Kommentar
-
Så här ser det ut i min kameraväska:
1 st Canon 40 D (inhandlad igår) med Canon 60 mm Macro (inhandlad i förrgår).
(Skaffar kanske en blixt senare, om det behövs.)
Väskan är en US-army brödväska från Vietnam-krigets tidevarv (den har varit min pålitliga trotjänare sedan 1970-talet).Kommentar
-
Kommentar
-
På tal om don efter avatar eller avatar efter väska så var jag ute hos tony häromdagen och kom då över ett par bilder på hans kameraväskorTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
opps...det var visst en som var Linus (tonys sons) väska också, jag tänkte att jag lägger upp bådaTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar