Uppdaterar min väska med då...
Sålt 400D och BG
Sålt Sigma 70-200 2,8
Köpt 40D och BG
Köpt Canon EF 200mm f/2.8L II USM
Köpt Canon EF 85mm f/1.8 USM
+ andra smågrejer som filter, minneskort å sånt.
Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
Längesen någon visa sin kameraväska här nu... Hänt nått nytt?
Själv har jag sålt 85/1,8 och köpt 120-300/2,8 + en EOS 40D
Christer, nej jag vill inte se din ICA-påseLämna en kommentar:
-
Jo massor! Fast de började ju bli gammalt, så lika bra å sälja innan de krakar ihop... kan möjligen bli ett 300/2,8 IS istället från USA eller kina...
Är även sugen på Sigmas 120-300/2,8 .. inte lika skarpt, men gött med zoom. En här i stan på Ulricehamns Tidning har ett sånt, tänkte klämma å känna på de liteLämna en kommentar:
-
-
300/2,8 sålt ... måste passa på å sälja vid rätt tillfälle då man får lika mkt som jag själv betalat, använt de ett halvår gratisLämna en kommentar:
-
Nu består iaf kameraväskan av:
Canon EOS 1D Mark III
Canon EOS 5D
Canon EF 17-40/4,0L IF USM
Canon EF 85mm f/1.8 USM
Canon EF 300mm f/2.8L USM
Sigma 12-24/4,5-5,6 EX DG
Canon speedlite 580EX II (2 st)
Canon Speedlite Transmitter ST-E2
Canon EF 2x II extender
Soligor 1,4X PRO Digital AF
70-200/2,8 IS på ingång... F-skatt har jag också fått! weeeiiiiLämna en kommentar:
-
-
Jag upptäckte just på Zoopet att det här skämtet uppfattades som att jag var ett trådtroll. Jag ber alla om ursäkt. Jag bytte ut kameran mot en sten när jag går ur bild. Ahwell. Hyggligt misslyckat skämtLämna en kommentar:
-
Fatta vad mycket utrymme för en massa härliga objektiv. Jag borde lagt med luftmadrasspumpen också så skulle jag haft en rejäl blåsbälg.Lämna en kommentar:
-
-
Obs, ljud är viktigt. Man måste höra den fina dunsen av kameran som åker ner i bottnen av väskan när jag reser den upp 8 )Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: