Hur ser det ut i din kameraväska?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Robin
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke
    Sedärja, det ser ju trevligt ut! Den största väskan tror jag att vi får se ikväll om Laesken har fått den nya kameran idag .
    Suspekt tråd det här.. Teknikporr på hög nivå... =)

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Ursprungligen postat av drd
    Så här ser den ut, som sagt inte störst och man släpar inte med så många grejer i den när storgluggen är på
    Sedärja, det ser ju trevligt ut! Den största väskan tror jag att vi får se ikväll om Laesken har fått den nya kameran idag .

Lämna en kommentar:

• drd
    svarade
    Så här ser den ut, som sagt inte störst och man släpar inte med så många grejer i den när storgluggen är på

Har dock fått ner 3 objektiv+ huset+blixten+en ixus 70 och lite smått o gott men då var som sagt 100-400 gluggen hemma !

Lämna en kommentar:

• Niklas Olsson
    svarade
    Jag har bara min lille slingshot som man med nöd o näppe får ner kameran och ett par gluggar i.
    Har man 100-400:an på 30d´n så e de inte mycket mer som får plats tyvärr.
    Måste skaffa en större så småningom.
    Släng upp den du har...måste väl inte vara av modell STÖRST för att kunna visa upp den?

Lämna en kommentar:

• drd
    svarade
    Jag har bara min lille slingshot som man med nöd o näppe får ner kameran och ett par gluggar i.
    Har man 100-400:an på 30d´n så e de inte mycket mer som får plats tyvärr.
    Måste skaffa en större så småningom.

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Nu vill vi se lite kamerväskor i den här tråden också, det har varit lite dåligt med det än så länge .

Lämna en kommentar:

• drd
    svarade
    Hmmm dom rika dom kan.....då blev det nåt över efter husköpet

Lämna en kommentar:

• pny
    svarade
    Jag ska köpa en 40 D också alldeles snart så du kan handla min 30D om du inte har köpt nån än
    sicken slow starter... Jag har haft min 40D sedan i fredags...

Lämna en kommentar:

• drd
    svarade
    Ursprungligen postat av Laesk

Jag är sugen på din 30D om priset är rätt ... på måndag får jag min 1D mark III
    Jag ska köpa en 40 D också alldeles snart så du kan handla min 30D om du inte har köpt nån än

Lämna en kommentar:

• mek
    svarade
    Ursprungligen postat av Robin
    Testat trycka in kortet i kameran och formatera från menyn?
    Ah, just ja. Det gick

Lämna en kommentar:

• Robin
    svarade
    Ursprungligen postat av mek
    Ni Canonägare, Är det någon som vet hur man formaterar kortet till en Canon EOS 300D? Får ju inte upp den i utforskaren och i FileViewerUtility verkar det inte finnas ngn sådan funktion (eller så är jag inte tillräckligt uppmärksam :/).....
    Testat trycka in kortet i kameran och formatera från menyn?

Lämna en kommentar:

• mek
    svarade
    Ni Canonägare, Är det någon som vet hur man formaterar kortet till en Canon EOS 300D? Får ju inte upp den i utforskaren och i FileViewerUtility verkar det inte finnas ngn sådan funktion (eller så är jag inte tillräckligt uppmärksam :/).....

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Är det någon som har erfarenhet av Dörrs ryggsäckar? Min LowePro Mini Trekker räcker inte längre till när jag ska ha all optik med, därför har jag funderat på en Nature Trekker som komplement.

Men så hittade jag Dörr Adventure Icebreaker ryggsäck Medium med ungefär samma innermått och flera ytterfack som jag saknar på LowePro. Priset är dessutom under halva priset mot Nature Trekker.

Hitta din kamera oavsett om du är proffs eller nybörjare. Vi har ett enormt utbud inom foto och video. Årets e-handlare fjorton år i rad på Pricerunner!

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Ursprungligen postat av Byttorp
    PÅ tal om vad man har i väskan och inte...sitter här och pillar lite förstrött på mitt nya hus....Canon 40D.
    Grattsi till nya kameran! Nu väntar vi på en bild på din kameraväska .

Lämna en kommentar:

• Laesk
    svarade
    Ursprungligen postat av Byttorp

Nån som e sugen på en 30D, hojta till off topic...
    Grattis till huset

Jag är sugen på din 30D om priset är rätt ... på måndag får jag min 1D mark III

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...