Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
-
Så här ser den ut, som sagt inte störst och man släpar inte med så många grejer i den när storgluggen är på
Har dock fått ner 3 objektiv+ huset+blixten+en ixus 70 och lite smått o gott men då var som sagt 100-400 gluggen hemma !Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Jag har bara min lille slingshot som man med nöd o näppe får ner kameran och ett par gluggar i.
Har man 100-400:an på 30d´n så e de inte mycket mer som får plats tyvärr.
Måste skaffa en större så småningom.Lämna en kommentar:
-
Nu vill vi se lite kamerväskor i den här tråden också, det har varit lite dåligt med det än så länge.
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Testat trycka in kortet i kameran och formatera från menyn?Lämna en kommentar:
-
Ni Canonägare, Är det någon som vet hur man formaterar kortet till en Canon EOS 300D? Får ju inte upp den i utforskaren och i FileViewerUtility verkar det inte finnas ngn sådan funktion (eller så är jag inte tillräckligt uppmärksam :/).....Lämna en kommentar:
-
Är det någon som har erfarenhet av Dörrs ryggsäckar? Min LowePro Mini Trekker räcker inte längre till när jag ska ha all optik med, därför har jag funderat på en Nature Trekker som komplement.
Men så hittade jag Dörr Adventure Icebreaker ryggsäck Medium med ungefär samma innermått och flera ytterfack som jag saknar på LowePro. Priset är dessutom under halva priset mot Nature Trekker.
Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar: