Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
haha
hehe ja gör de!40k eller nått
Sjukt me 43000kr me IS iaf, fast 27800kr i USA i butik.
Men sen är jag lite skeptisk mot IS när man kör på stativ, endel säger ju att man inte ska använda IS när man kör stativ. Å vem kör en 300/2,8 på frihand? Jo visst de går, men iaf enbensstativ är ju att föredra.Lämna en kommentar:
-
Inte det minsta avis.
Synd att Nikons AF-S 300mm f/2.8 är så svårt att få tag på. Det är väl bara till att börja spara till den nyare varianten med VR.
Lämna en kommentar:
-
Ajjemänme grym skärpa me, fan EF 300/2,8L (IS också) USM är ju ett av canons skarpaste objektiv.
Ne de ska bli ruggigt kul iaf, ska inviga de på BWO @ Liseberg den 6:e okt.. inte för att jag diggar BWO, men alltid kul å fota livemusik.Lämna en kommentar:
-
-
-
-
-
-
byttorp... Hehe jaja ok då. Men de är inte mkt extrafunktioner du "måste" använda på t.ex. en 1D mark II för att äga den.. den är bara så underbar å fota me, hålla i osv. De mest goa är sökaren. Perfekt när du ska fota macro me ditt deluxeobjektiv!Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Å andra sidan har du eget företag och tjänar bra pengar där så...då är det ju enklast iaf...hehe
Lämna en kommentar:
-
Det allra bästa är förståss om du är delägare och företaget du äger behöver lite nya objektiv, en kamera, lite blixtar osv. I detta läget så kan det tom vara ännu bättre om du har en leverantör som säljer "papper" eller något övrigt som inte behöver tas upp som inventarier utan som förbrukas i samma stund som dom köpts. Hur mycket logobollar säljer ni på Stadium som egentligen är nått annat?
Måste starta företag så att jag kan köpa in prylar momsfritt helt enkelt.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: