Hur ser det ut i din kameraväska?
Kollaps
X
-
Har du fått tillbaka objektivet ännu? Väntar med viss spänning på lite bilder på hur du gjort med ryggsäcken. Går i liknande tankar själv!Lämna en kommentar:
-
Jag svarade efter tidningen gick till tryck, så dom tog inte me min bild.. dom undrade hur mkt jag ville ha, fast egentligen hade jag inte velat ha nått.. bara kul å visa upp nån bild i "sin egen ulricehamnstidning"... Fast fick 400kr förra året för en publicerad bild, till ett reportage med en polare, (som jag fotade på fitnessfestivalen) denna:Lämna en kommentar:
-
-
Gäst svaradeDen här bilden var det som var på framsidan i Aftonbladet, fast beskurenLämna en kommentar:
-
Vad var det för typ av bild Albin?
Lutar nog åt ett 300 mm 4L IS här med, vore perfa i ryggsäckenLämna en kommentar:
-
Gäst svaradeJag fick 1500 för en bild på aftonbladets framsida, bilden var ca 10x10 cmLämna en kommentar:
-
Får man fråga vad du fick för den?Lämna en kommentar:
-
De går fint att fota på frihand me, så överdrivet tungt är de inte. ca 2,8kg, så nästan 4kg med mark III. Har tagit 175kg i marklyft så(jag väger lätta 75kg)
Påtal om publicering så har jag med en översiktsbild idag på torget här i Ulricehamn i Ulricehamns-Tidning.. fotade då Konprinsessan va här på besök i Lördags. (har en polare som bor brevid torget, så fotade perfekt från hans förnster)
Lämna en kommentar:
-
Man ökar ju möjligheterna till märkvärdiga bilder med en sån utrustning vilket är positivt om man vill jobba som fotograf... man slipper vara 20m nära allt som ska fotas vilket gör att man kan få fler användbara bilder i vissa händelser.Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeDet behövs ingen märkvärdig kamera för att fota åt aftontidningarna, 444 kr får man för en publicering på en vanlig bild. Så det vill till att en del bilder för att få ihop till det objektivet.Lämna en kommentar:
-
-
Läsk, funtat på o bli en frilansfotograf åt aftonblaskan?Lämna en kommentar:
-
Grattis till "röret"! Ska bli kul att se foton.Lämna en kommentar:
-
Christian
LN, en sån pjäs tappar man inte bort
Man "ser inte jättelångt" med det, 300mm har många vanliga objektiv, saken är den bara att de ger GRYM skärpa "redan" vid full bländaröppning. O ha 2,8bländare på ett 300mm är grymtSenast redigerad av Laesk; 24 September 2007, 22:06.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: