If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ska vi ändå kanske tro, att discus är discus- scalare är scalare och att någon korsning mellan dessa inte är möjlig.
Har någon sett sådana fiskar?
Vad säger Ola Svensson, som är kunnig i det mesta?
Hälsn Nils
Jag tror att det är ungefär samma skillnad som mällan en chimpans och en människa.... de är lika i kroppens uppbyggnad men en blandning är omöjlig då de skiljer sig för mycke genetiskt.
Tack för det!
Kan du utveckla detta lite närmare?
Hälsn Nils
Nils för o va rätt opersonlig i sin profil så kräver du mycket svar. För min del svarar jag oftare en person som har en bra ifylld profil. Som med ett telefonsamtal. Det hör till o presentera sig.
Hej!
Nej kaj p!
Jag kräver inget, men undrar kanske över en del.
Personlig i min profil?
Nja, att flänga ut mig på nätet har jag ingen som helst lust till.
Möjligtvis är jag konstig på det sättet, men kanske inte på andra sätt tycker folk, som känner mig ( vi har väl alla våra personligheter, tror jag )
Sen är det väl ändå så fortsatt på detta forum, att ingen behöver svara som inte vill ( hoppas jag )
Hälsn Nils
Ok Då är jag med. Undrade bara för du ställde vissa frågor som många redan gett svar på i tråden. Men du har din policy o jag min.
O eftersom det bara är någon mil emellan oss så får du en stående inbjudan till ett besök. Men vore rätt kul ohöra vad du har för fisk o kar idag.
Tack kajp och andreas!
Det är ju sannolikt att jag under min universitetsutbildning och efterföljande doktorandutbildning lärde mig att ifrågasätta mångt och mycket.
Det är inget personligt ment, men om så ; mea culpa, mea maxima culpa.
Hälsn Nils
Kommentar