Ja o ett fantastisk foto du tog på en till CB oxå
discus och scalare
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Jag träffade också en i akvarieaffären, som påstod sig ha en cross mellan discus och scalare.
Är detta verkligen möjligt?
Är det en skröna?
Hälsn NilsKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ska vi ändå kanske tro, att discus är discus- scalare är scalare och att någon korsning mellan dessa inte är möjlig.
Har någon sett sådana fiskar?
Vad säger Ola Svensson, som är kunnig i det mesta?
Hälsn NilsKommentar
-
Jag skulle vilja påstå att någon expert inte behövs för o säga att någon sådan korsning inte är möjlig....Kommentar
-
Tack Andreas!
Tack också för ditt snabba svar.
Kan du också berätta för mig, varför det inte är möjligt?
Hälsn NilsKommentar
-
Jag tror att det är ungefär samma skillnad som mällan en chimpans och en människa.... de är lika i kroppens uppbyggnad men en blandning är omöjlig då de skiljer sig för mycke genetiskt.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hej!
Nej kaj p!
Jag kräver inget, men undrar kanske över en del.
Personlig i min profil?
Nja, att flänga ut mig på nätet har jag ingen som helst lust till.
Möjligtvis är jag konstig på det sättet, men kanske inte på andra sätt tycker folk, som känner mig ( vi har väl alla våra personligheter, tror jag )
Sen är det väl ändå så fortsatt på detta forum, att ingen behöver svara som inte vill ( hoppas jag )
Hälsn NilsKommentar
-
Ok Då är jag med. Undrade bara för du ställde vissa frågor som många redan gett svar på i tråden. Men du har din policy o jag min.
O eftersom det bara är någon mil emellan oss så får du en stående inbjudan till ett besök. Men vore rätt kul ohöra vad du har för fisk o kar idag.Kommentar
-
Med hans fråger så skulle jag inte bli förvånad om han har en discus o en scalare som han försöker få lek på (Hoppas du tar detta som ett skämmt Nils)Kommentar
-
Tack kajp och andreas!
Det är ju sannolikt att jag under min universitetsutbildning och efterföljande doktorandutbildning lärde mig att ifrågasätta mångt och mycket.
Det är inget personligt ment, men om så ; mea culpa, mea maxima culpa.
Hälsn NilsKommentar
Kommentar