http://link.brightcove.com/services/link/bcpid263790608/bclid269000823/bctid269000542
Grymma fighter från Tanganyikasjön!
Kollaps
X
-
Grymma fighter från Tanganyikasjön!
Taggar: Ingen -
-
-
Vad är de där svarta som slåss för fisk? Petrochromis?
Missa inte "Emperor cichlid and terrapin" - Ett lekpar Boulengerochromis flyttar på vattensköldpadda.Senast redigerad av Mike_Noren; 11 August 2007, 22:22.Kommentar
-
Får upp samma som Cuties där... Och jag vill också veta vad de svarta e för typer.... Kall rulle åas.."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
-
Fanns ju flera från Tanganyika!! Tycker mig känna igen flera av klippen från filmen "Jewel of the Rift" (eller något liknande namn). Några klipp hade jag dock inte sett förut - tackar!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
Nice filmer! Men den fågeln skulle skutas... äta sån fin fisk... men naturen har sin gång.Kommentar
-
ciklidparet som spöar på sköldpaddan är roligTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ingen som har sett filmklippet om munruvare och gökmalarna? Munruvaren ser ut som en Ctenochromis Horei.
Den var riktigt fräck.Kommentar
-
Tänk att vara så nära...och sedan bli uppäten! Hårt!Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det gör den. Klicka på next (längs ner till höger vid filmerna) så finns det en video som heter mouth brooding fish.
/matsKommentar
-
Roligt att den munruvande honan sköter malynglena som sina egna. Tar in dom i munnen vid fara etc.Kommentar
Kommentar