Jag har fått ciklidbladet igen.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HenrikV
    Användare
    • February 2007
    • 697

Jag har fått ciklidbladet igen.

Hejsan.
    När jag kom hem från semestern idag, såg jag att jag hade fått ciklidbladet nr.1 och 2. Visserligen ganska så kul, men jag har redan fått dom när dom när dom kom ut tidigare i år. Kan det vara så att det är dom tidningarna som min svåger (Christer Peltomaa), som jag har betalat medlemsavgiften åt, egentligen skulle ha dom?
  • roysan
    Användare
    • September 2006
    • 59

Ursprungligen postat av Rembrandt
    Hejsan.
    När jag kom hem från semestern idag, såg jag att jag hade fått ciklidbladet nr.1 och 2. Visserligen ganska så kul, men jag har redan fått dom när dom när dom kom ut tidigare i år. Kan det vara så att det är dom tidningarna som min svåger (Christer Peltomaa), som jag har betalat medlemsavgiften åt, egentligen skulle ha dom?
    ähh, skicka dom tilll mig

Kommentar

• HenrikV
      Användare
      • February 2007
      • 697

*haha*
      Jag lovar att skicka dom till dig, OM dom nu inte är menade att hamna hos min svåger eller OM styrelsen/tidningsansvarig inte vill ha dom tillbaka...

Kommentar

• HenrikV
        Användare
        • February 2007
        • 697

Har äntligen lyckats prata med min svåger i telefon. Han har inte fått några tidningar, så jag utgår ifrån att jag har fått hans tidningar. Kan någon medlemsansvarig ta en titt på problemet?

Grejen är alltså att jag har betalt min medlemsavgit i januari och min svågers i maj från samma konto. Mitt medlemsnummer står dock på dom tidningarna som ha kommit nu.

Kommentar

• Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

Har påpekat detta för medlemsansvarig som får ta en titt och kontakta dig.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

Ja du, svårt att säga, det kan mycket väl vara som så. Ser du till att svågern får tidningarna så är jag tacksam. JAg skall ändra i mitt register så att CB 3 kommer rätt till er båda:

vänligen Magnus Mattiasson, medlemsansvarig.
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Ursprungligen postat av roysan
              ähh, skicka dom tilll mig
              Eftersom jag inte har nicknames uppskrivna i medlemsregistret så kan jag ju inte se om du är medlem eller ej...men är du det inte så.... 250 bagare och du får nr 1, 2 och 3 av CB i mitten av september.

Mvh Magnus, medlemsansvarig NCS
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• Lene
                Användare
                • January 2007
                • 42

Ursprungligen postat av Byttorp
                Ja du, svårt att säga, det kan mycket väl vara som så. Ser du till att svågern får tidningarna så är jag tacksam. JAg skall ändra i mitt register så att CB 3 kommer rätt till er båda:

vänligen Magnus Mattiasson, medlemsansvarig.
                Svarar i Rembrandts ställe när han jobbar natt. (Han är min man och det är min brorsa som ska ha de där tidningarna.)

Jodå, vi vidarebefordrar CB 1 och 2 till honom. Däremot verkar han inte ha fått sitt medlemskort heller, men det kanske går att skicka ut tillsammans med CB3.

Kommentar

Arbetssätt...