Duisburg 2007, årets akvariehändelse!
Kollaps
X
-
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Hur gör vi med fisk vi handlar? Låt säga att man hittar något på Aquarium Wilhelmi (besök på fredagen), vi åker ju inte hem förrän på söndagen. Kanske vi kan be dem tömma poolen på klorvatten så kan vi ju snorkla tillsammans med våra nyinköpta fiskar
Skämtåsido, någon som har en idé? Kan man ta med syrgas och packa om fiskarna varje dag? (låter dock stressigt för fisken)
Nu börjar jag verkligen bli sugen i allafall, och karen är nästan i ordning allihop!! Ute i god tid, för en gångs skull. Mot en smärre ersättning kan jag berätta hur jag bär mig åt...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Spänningen stiger;-))
Om en vecka rullar MAFs buss från Malmö. En resa som man sett framemot i snart ett år!!!Kommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
Centralamerika 2006
-
Duisburg
I morgon rullar "Kul på Hjul",-)
Hemma är karen fixade & intrimmade!Kommentar
-
Hej!
Hej!
Deutschland Uber Alles,ja vad ska man säga jo att Tyskland ligger ljusår före Sverige när det gäller akvaristik har hitta en massa bra bilder på akvareibutiker där ner på nätet oj dom är bara så mycket bättre än svedala,Mvh Ann-MariKommentar
-
Kan du inte åka ner o filma dom största butikerna i Tyskland?
Estland eller Litauen eller vart det nu var du filmade akvariebutiker och
Stockholm
Sen kan man ju jämföra själv mellan dom du filmat, när dom nu dyker upp nånstans.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hej!
Hej!
Herr wilhelm är like trevlig som vanligt jag sa att jag har en massa diskusmagasin från Tyskland förstår dunu vad jag menar,Mvh Ann-MariKommentar
-
Mindre än ett dygn kvar till avfärd nu!
Jag har pratat med flera medresenärer de senaste dagarna och alla verkar vara lika laddade...Tjugofem år med ciklider.
Centralamerika 2006
-
Jepp, klart man är laddad - har förberett allt så långt jag hunnit, samt plitat ihop en finfin inköpslista. För mig är den viktig, annars blir det bara en massa spontaninköp som man inte vet vad man ska göra med senare...
Tally ho!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Om 2 timmar rullar MAF`s buss från Malmö.
Ni som inte hänger med får ha det trevligt hemma i Sverige!;-)Kommentar
-
jag ska skänka er en tanke när vi sitter på båten från ystad och inmundigar våran buffe med gratis vätska till.janneKommentar
-
Mums.....glöm inte ta med öl så det räcker ner till Trellehåla också Janne. Qristina kan ju ta en svagdricka om hon vill........"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Får hoppas att du inte får för dig att åka från Ystad,,de övriga i Ditt sällskap åker från Trelleborg med båten!!;-))Kommentar
Kommentar