Premier league

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Matz Karlsén
    Användare
    • February 2004
    • 1127

Premier league

Vad tror ni om årets premier league som startar inom en vecka? Själv tror jag på United. Har hållt på dom sen jag var liten grabb. Sen skall det bli intressant att följa Manchester city och West ham. Det finns ju en stark Svensk influens i de lagen.
    To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Manchester United blir kanon denna säsong med de nyförvärv de har, men även Liverpool och Chelsea är värda uppmärksamhet pga deras nyförvärv.

Under dessa tre tycker jag att Arsenal och Tottenham finns...efter dessa kommer Everton följt av en större skur av svårbedömda lag såsom Aston Villa (mitt favolag), West Ham, Manchester City, Portsmouth och Newcastle.

Lag som var i toppen förra säsongen och som jag ser kan få en del problem är Bolton och Reading.

Ska bli roligt att följa Svennis i Manchester City och Ljungberg i West Ham(Englands i särklass mest hatade lag för tillfället pga spelaraffärerna med Mascherano och Tevez). Oerhört många anser att klubben borde ha degraderats och hela affären är en ren skandal. Tycker dock att West Ham som klubb drabbats hårt och något orättvist av några idioter i klubbens gamla styrelse som medvetet gick emot reglerna. Att de sedan fått mottaga en massa skit från en mycket tveksam agent, Kia Joorabchian, ger extra avsky mot klubben och denne agent. Att spelarna nu gått till Liverpool och Manchester United genom "specialorganiserade" lån. Lite tveksamma faktiskt..men så är de stora...mycket stora klubbar i England som alla vet..och de kommer undan med vad som helst.

Kommentar

• classe
      NCS Medlem

• April 2007
      • 1147

Min favoritt lag är Liverpool F.C. jag tror mest på man.u och chelesa är toppen lag.. tror tre laget är sämre är Derby, Birmingham och Wigan el Sunderland..
      Senast redigerad av classe; 05 August 2007, 21:10.
      375 LITER Malawi arter..
      74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• classe
        NCS Medlem

• April 2007
        • 1147

spela ni på styrktips den lördagar?? jag självklart den är rolig i england.. nu har jag den själv spännade det kul att england lag den finns där..
        375 LITER Malawi arter..
        74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

Nej jag spelar inte...men jag gjorde det mycket förr. Kul, men jag vet inte...har tappat "känslan" lite och gjort ganska risiga resultat så jag tröttnade.

Kommentar

• Lutt
            Användare
            • October 2005
            • 1919

Go villa säger jag bara...hoppas bara de håller hela säsongen och vinner mer hemmamatcher.

Villa spelar alltid bra i början och brukar alltid vara topp 4 till 12 omgången eller nått sen dalar de för att sedan klättra när det är försent.

Kommentar

• classe
              NCS Medlem

• April 2007
              • 1147

Ursprungligen postat av Malawe
              Manchester United blir kanon denna säsong med de nyförvärv de har, men även Liverpool och Chelsea är värda uppmärksamhet pga deras nyförvärv.

Under dessa tre tycker jag att Arsenal och Tottenham finns...efter dessa kommer Everton följt av en större skur av svårbedömda lag såsom Aston Villa (mitt favolag), West Ham, Manchester City, Portsmouth och Newcastle.

Lag som var i toppen förra säsongen och som jag ser kan få en del problem är Bolton och Reading.

Ska bli roligt att följa Svennis i Manchester City och Ljungberg i West Ham(Englands i särklass mest hatade lag för tillfället pga spelaraffärerna med Mascherano och Tevez). Oerhört många anser att klubben borde ha degraderats och hela affären är en ren skandal. Tycker dock att West Ham som klubb drabbats hårt och något orättvist av några idioter i klubbens gamla styrelse som medvetet gick emot reglerna. Att de sedan fått mottaga en massa skit från en mycket tveksam agent, Kia Joorabchian, ger extra avsky mot klubben och denne agent. Att spelarna nu gått till Liverpool och Manchester United genom "specialorganiserade" lån. Lite tveksamma faktiskt..men så är de stora...mycket stora klubbar i England som alla vet..och de kommer undan med vad som helst.
              är du favoritt lag astonvilla?? så du skall möta min favoritt lag liverpool på lördag och jag har tippa spik till liverpool på 2 den själv.. men spännade.. den ofta mest avgjorde hårt matcher den mellan..
              375 LITER Malawi arter..
              74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• StefanL
                Användare
                • August 2002
                • 10784

Jepp...jag har varit "Villan" sedan jag var 7år..är 41år idag. Det har varit mycket sorg, men även glädjeämnen om än grymt få...det är hårt att vara Villa-supporter.

Liverpool blir nog grymma denna säsong. Ska kolla matchen på Canal +. Börjar kolla på West Ham - Manchester City för att sedan följa upp med Villa - Liverpool.

Jag tror att det blir 2-2 idag....Villa - Liverpool vill säga.

Kommentar

• HenrikV
                  Användare
                  • February 2007
                  • 697

Det har varit mycket sorg, men även glädjeämnen om än grymt få...det är hårt att vara Villa-supporter.
                  Tänk på dom som håller på Newcastle. Inte en titel sedan 1927...

Kommentar

• classe
                    NCS Medlem

• April 2007
                    • 1147

Jepp...jag har varit "Villan" sedan jag var 7år..är 41år idag. Det har varit mycket sorg, men även glädjeämnen om än grymt få...det är hårt att vara Villa-supporter.

Liverpool blir nog grymma denna säsong. Ska kolla matchen på Canal +. Börjar kolla på West Ham - Manchester City för att sedan följa upp med Villa - Liverpool.

Jag tror att det blir 2-2 idag....Villa - Liverpool vill säga.
                    skojj att du gillar den astonvilla.. den fint laget jaa. jag såg den oxåå jag kan inte såg tv efter kl.18.10 missa för åska så¨den inte visa tv så synd om matchen den för astonvilla-liverpool.. så jag blev förvånd liverpool vinner med 2-1 den så den själv mål av astonvilla på 1-0 sen 1-1 på straff av astonvilla sen slutsista minuter av gerrared sköt 2-1 så den är ganska hårt matcher.. jag heja alltid på liverpool för följer efter i börjar vid minst jag är 8-9år till idag jag är 36år idag.. men skojj den laget.. kul såg den westham- man.city 0-2.. men jag tror mkt på man.u o chelesa skall bli toppenlag så klart.. soännade det själv om reslut.. jag egna själv på 0-1 den till liverpool.. men fel tippa.. synd för oddset..
                    375 LITER Malawi arter..
                    74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• classe
                      NCS Medlem

• April 2007
                      • 1147

Ursprungligen postat av Rembrandt
                      Tänk på dom som håller på Newcastle. Inte en titel sedan 1927...
                      skojj den laget så stor vinner idag över bolton med 3-1 den så bra laget ser ut.. jag heja så klart på liverpool.. synd newcastle värvare owen av real madrid för ingen nyheter honom till liverpool.. men newcastle är bra laget den tex cruz och co
                      375 LITER Malawi arter..
                      74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• StefanL
                        Användare
                        • August 2002
                        • 10784

Det var klasskillnad mellan Liverpool och Villa. Liverpool behövde inte förta sig, men höll på att förlora två poäng genom arrogans...

Villa är lååååångt efter topp 4...inte en chans...

Laget får försöka bli "best of the rest".

Kommentar

Arbetssätt...