Jag kan inte lägga upp någon bild på medlemmarnas akvarium och undrar vad det är för kriterier som gäller för bilden. När jag lägger upp en bild på 500 bildpunkter så blir det bara en tom ruta med ett kryss på översta vänsterhörnet!
Medlemmarnas akvarium
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Mvh
Robin -
Kommentar
-
Jag vet inte om den godtar det, kör med jpg/jpeg istället. Och kom ihåg - inga mellanslag eller åäö i filnamnet.Mvh
RobinKommentar
-
Tack för tipset! Det gick bättre! En liten parentes bara är att medlemmarnas akvarium är felstavat! Det stavas inte medlemarnas utan det skall vara tre m i medlemmarnas. Under fliken för interaktivt.Senast redigerad av Matz Karlsén; 26 July 2007, 08:05.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Det gick ju bra att lägga in min bild. Men jag kan inte lägga in mina arter.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det finns en bruksanvisnig http://www.ciklid.org/artregister/artreg_om_art.php , följ den så funkar det!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar