I onsdags gjorde jag ett vanligt vattenbyte samt rengjorde innerfilter i BTN-moduler.
Anv en slang för att suga rent ordentligt i moduler. Fick då en skvätt akvarievatten i munnen, vilket inte är så ovanligt när man anv sughävert metoden.
Mindre än 24 timmar senare inträffade något mycket ovanligt för mig.
Magsjuka, feber och våldsam huvudvärk. Detta höll i sig 2½ dygn.
Hörde samtidigt på TV-nyheterna att man varnade för bad utmed vissa kuster, pga att avloppsvatten hadde runnit ut pga regnandet och kunde orsaka magsjuka. Räckte visst med en kallsup...för att bli sjuk.
Jag misstänker starkt att akvarievattnet var orsaken till min magsjuka.
Finns det är någon i detta avlånga land som har gjort samma erfarenhet när det gäller smutsigt akvarievatten.
Mvh Göran
Anv en slang för att suga rent ordentligt i moduler. Fick då en skvätt akvarievatten i munnen, vilket inte är så ovanligt när man anv sughävert metoden.
Mindre än 24 timmar senare inträffade något mycket ovanligt för mig.
Magsjuka, feber och våldsam huvudvärk. Detta höll i sig 2½ dygn.
Hörde samtidigt på TV-nyheterna att man varnade för bad utmed vissa kuster, pga att avloppsvatten hadde runnit ut pga regnandet och kunde orsaka magsjuka. Räckte visst med en kallsup...för att bli sjuk.
Jag misstänker starkt att akvarievattnet var orsaken till min magsjuka.
Finns det är någon i detta avlånga land som har gjort samma erfarenhet när det gäller smutsigt akvarievatten.
Mvh Göran
Kommentar