Semesterresor!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

Semesterresor!

Hej!
    Tänkte öppna en tråd om vart NCS medlemmar åker på semester på sommaren.Sjölv åker vi till Estland 4 veckor ska se efter lägenher också fär nästa sommar.NU lämnar jag ordet till er.Mvh Ann-Mari
  • johho
    NCS Medlem

• March 2007
    • 1825

Jag var på Ios i början av sommaren när det var så där varmt. Akvariet kokade och en troffe dog. Det var så trevligt så

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
      Var ligger Ios;Mvh Ann-Mari

Kommentar

• Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

Oj, Ios väcker ju en del nostalgi . Jag var där varje sommar några veckor mellan 1994-2000 och en extrasväng med frugan 2002. Sedan jag skaffade familj är det Antiparos som gäller. Som Ios, men i ultrarapid
        Tony Englund

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

Sverige...
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• MagArne
            Användare
            • December 2006
            • 263

Blev bara en vecka semester denna sommar.
            Men men, jag tankade upp volvon och så bar det iväg till Varberg med sambon för en helg på hotell och diverse utflykter på västkusten. Tyvärr så missade vi Zoomässan i Kungsbacka då vi var där en dag. Annars en fin minisemester med strålande sol

Det blir säkert det årliga lisebergsbesöket denna sommar med. Ska bara vänta tills det blir lågsesong.

Fördelen med att jobba hela sommaren är att man kan bränna en massa pengar på akvariet utan allt för dåligt samvete
            (Väntar på paket från tyskland)

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
              Finns inget bättre är och åke i Estland med bil stämmningan ja allt stämmer,sen när man åker till Narva i norra Estland så står ,man vid Narvafloden och tittar in i Ryssland,jag gillar verkligen dom här gamla byggnaderna som finns i Narva,foket där består till stor del av ryssar,hela den östeuropeiska stämmningen tilltalar mkig till 100%,Mvh Ann-MariPS Den ryska stad man ser vid Narvafloden heter Ivan Gorod

Kommentar

• HenrikV
                Användare
                • February 2007
                • 697

Vi kommer att bila genom Sverige till "Hemtrakterna" i Norrbotten. Ett obligatoriskt havsfiskebesök på några dagar till Ofoten är planerat såklart.

Sen är man ju pappaledig också, så då åker jag och tvillingpojkarna (2,5år) till mina föräldrar som bor i Finland, medan min fru får lite "ledigt".

Kommentar

• johho
                  NCS Medlem

• March 2007
                  • 1825

Ios är en grekisk ö. Där finns det 2 saker att göra. Sova och supa. En helt otroligt enkelriktad partyö helt enkelt. Vill man inte dricka 100% av dagarna ska man inte åka dit. Så enkelt är det.

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                    Nej bevare mig väl för supandet det är inte därför jag åker på semester jag dricker ändå inget,Mvh Ann-Mari

Kommentar

• Alexander Ylipää
                      Användare
                      • October 2003
                      • 3615

23:e beger jag mig till Åland under Rockoff festivalen.

Mvh Alex

Kommentar

• Sacrium
                        Användare
                        • November 2005
                        • 353

24 augusti drar vi till Malaga i två veckor där tjejens mormor har hus. Ska bli skönt

Kommentar

Arbetssätt...