Fluval Fx-5

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • billo
    Användare
    • August 2005
    • 27

Fluval Fx-5

Hej på er!

Funderar på att införskaffa 1st Fluval FX-5 till mitt 720L kar. Å är lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av detta ytterfilter, positiva som negativa?
    Gärna om det är någon som har måtten på filtret oxå?

Ha det gött o tack på förhand!
  • malawialex
    Användare
    • January 2007
    • 125

den låter inte mycket enligt mej ifal pumpar bra går som en klocka helt enkelt jag ser ingen nackdel med den
    375l : malawi
    253l : tomt
    222l : yngel malawi

Kommentar

• Sacrium
      Användare
      • November 2005
      • 353

För mig krånglade det lite i början. Sedan tog det ett par veckor innan det började gå tyst. Men nu är jag helnöjd me det.

Kommentar

• classe
        NCS Medlem

• April 2007
        • 1147

Ursprungligen postat av Sacrium
        För mig krånglade det lite i början. Sedan tog det ett par veckor innan det började gå tyst. Men nu är jag helnöjd me det.
        jag känner inte igen dom själv.. men kör mih 375liter med rena xp3 själv tystnad ludd.. men klart min favoritt är alltid ehemi så klart..
        375 LITER Malawi arter..
        74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• classe
          NCS Medlem

• April 2007
          • 1147

jag använde oxåå luftfilter den med är rena 160 l tim med den vanlig pumpa.. men klart inte fullt bra.. men viktigt så jag kör med malawiciklid så klat skall ha eheim så alltid hårt tryck så dom mår bra fiskar.. men den är bra den tips.. men inte billig el räkningh total.. jag har tre akvarium nu just..
          Senast redigerad av classe; 15 July 2007, 19:18.
          375 LITER Malawi arter..
          74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• classe
            NCS Medlem

• April 2007
            • 1147

Ursprungligen postat av classe
            jag använde oxåå luftfilter den med är rena 160 l tim med den vanlig pumpa.. men klart inte fullt bra.. men viktigt närmatr afgfäre men så jag kör med malawiciklid så klat skall ha eheim så alltid hårt tryck så dom mår bra fiskar.. men den är bra den tips.. men inte billig el räkningh total.. jag har tre akvarium nu just..
            ja menar jag två pumpa den filter så hjälper om höger o vänster den så syraaaa.. men den braa hos mig fiskarna..
            375 LITER Malawi arter..
            74 Liter Malawi yngel...

Kommentar

• billo
              Användare
              • August 2005
              • 27

jag bugar o tackar för svaren, kanske kommer fler svar!!

Kommentar

Arbetssätt...