Människan är grym...
Kollaps
X
-
-
Hej!
Hej!
Dealy har du svårt och förstå jag har skickat ett mail till dig,Mvh Ann-Mari PS Männsikan har fått förmågan och välja mellan gott och ont och tyvårr har många valt det ondaKommentar
-
Jo du har rätt i att vi är den lätt grymmaste varelse som någonsin funnits. Jag har vandrat i tortyrkammare som man använde under andra världskriget borta i asien. Det är helt ofattbart vad människor kan göra med andra människor. Så att man kan göra så mot fiskar är egentligen ingen överaskning.
O den instiken gör att man undrar verkligen hur länge vi kommer att befolka vår planet innan vi tar kål på oss själva. Överlever vi i 500 år till så ska vi nog vara nöjda.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
En sak man kan grubbla på är den som filmar.
Är avsikten att visa hur blåst man är som överhuvudtaget vistas i lokalen?
Eller har järnan skrumpnat helt och man tror att man bevittnar något häfftigt?
Eller är det filmat med eftertanke för att visa hur ond människan verkligen är och därmed ta avstånd från handlingen?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Det dar var faktiskt bland det sjukaste jag sett. Kan det verkligen vara sant? Rejal bonsaikattvarning.http://www.shorty.com/bonsaikitten/index.htmlMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tyvarr ingen bonsaikatt: http://en.wikipedia.org/wiki/IkizukuriFiskar är vänner-inte mat!Kommentar
-
Ännu en artikel som passar in under denna rubriken
Kommentar
-
Ja, fy faan. Jag mår illa när jag ser sånt!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
USCH, jag kan inte fatta asså.......
när vi endå är inne på dehär, så kan jag nämna det som varit uppe en annan gång, men då tycker jag nog att dehär är 1000 gånger värre och mer plågsamt
Senast redigerad av choffe; 27 July 2007, 12:13.Christoffer LundholmKommentar
-
trodde först att detta kan inte vara sant!! Men tyvärr är det nog sant man undrar när kvoten för dumheter blir fylld.Kommentar
Kommentar