zaphi.com/aqua is no more

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

zaphi.com/aqua is no more

Zaphi.com har haft 70.000 besökare på tre år och många av dem var på just min akvariesida "aqua". Jag stänger den dock nu och en förklaring finns på indexsidan på www.zaphi.com/aqua

Jag tackar för all uppmärksamhet, frågor och beröm jag har fått.

Fotosajten www.zaphi.com kommer att finnas kvar.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • johho
    NCS Medlem

• March 2007
    • 1825

Oj, vilken tur att jag var inne och kollade på den för första gången igår så att jag hann se den. Tänkte kolla lite om GBG ciklidgrupp men väntar med dem tills efter nyår tänkte jag.

Kommentar

• m[A]use^
      Användare
      • December 2005
      • 909

Tråkigt Zaphi men på sätt o vis förstår jag dig. Vi själva håller på å dra igång en hemsida. Saken är bara den... Har köpt domän o allt. Men allt tar sån himla tid. Få ihop en komplett hemsida plus underhålla den. Det är ett heltidsjobb. Vi själva håller ju på o starta upp en mindre hobby odling vid sidan om. O att få allt o gå ihop det är inte lätt när ett dygn bara består av 24 timmar. Hade man inte behövt sova hade allt varit lite lättare .

Håller med det finns redan många bra ciklidsiter. Den vi gör är mest för våran egen skull för att det är kull att kunna dokumentera sina egna hobby!
      Min zoon
      -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
      Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
      http://www.malawifreaks.se/forum

Kommentar

Arbetssätt...