If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 2
Idag hittade jag en svamp på lianen i akvariet. Nu vet jag inte från vilken världsdel lianen kommer ifrån, men det är lite kul att ha en exotisk svamp i karet.Vattenståndet är bara 1dm, så hälften av lianen är under vatten.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Idag hittade jag en svamp på lianen i akvariet. Nu vet jag inte från vilken världsdel lianen kommer ifrån, men det är lite kul att ha en exotisk svamp i karet.Vattenståndet är bara 1dm, så hälften av lianen är under vatten.
WOW! Rätt coolt, måste jag säga (skriva). Den ser fin ut. Helt klart en ovanlig akvarieprydnad!
Och för att piffa upp fredagskvällen lite, så kan du ju smaka en bit av svampen och sedan skriva här vad du såg för något...
Kunde inte låta bli att ta en bild på två av våra chinchillor idag.
Dom ser ut att trivas bra ihop, även om hålet till deras bostad är lite väl litet för att båda ska kunna komma ut samtidigt...
Kommentar