Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Det står att han bet sig i tunga så varför inte.Kommentar
-
Är det någon som tror att detta är en äkta bild
http://www.expressen.se/sport/tips/1...rix-d-amerique
Men jag kan ha felKommentar
-
Tror me den är lite överdriven å klonad osv!Kommentar
-
Det ser ut sådär när de biter sig i tungan. De är så kladdiga och löddriga från början, så det blir rätt snabbt ett blodigt skum. Foderrester bör han inte ha i munnen vid det laget, eftersom han gått minst en värmning, ibland två, och sedan loppet. Dvs, rätt många timmar sedan han åt.Kommentar
-
Det ser ut sådär när de biter sig i tungan. De är så kladdiga och löddriga från början, så det blir rätt snabbt ett blodigt skum. Foderrester bör han inte ha i munnen vid det laget, eftersom han gått minst en värmning, ibland två, och sedan loppet. Dvs, rätt många timmar sedan han åt.
Mvh/AndreasKommentar
-
Fast det är ju faktiskt sant. Det tar säkert mer än två dagar, men relativt snabbt lär det gå. Det är som när en människa råkar bita sig i tungan eller kinden.Kommentar
-
-
-
Nikon har haft samma objektivfattning sedan starten 1917. Så all deras gamla optik passar på de nyaste husen. Man förlorar en del automatik men de fungerar.Kommentar
-
Va bra att den gamla optiken passar, har tillgång till ett 15-tal objektiv allt från små macron till feta telen, mellanringar, filter mm.Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar