Foder till Discus

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Project
    Användare
    • June 2007
    • 11

Foder till Discus

Med risk att många tycker att ämnet är "uttjatat" så frågar jag efter råd när det gäller mat till Discus.
    Matar Nu med Tropical +50 (flingfoder), "Akvarietekniks" frusna foder med vitlök" jag triggade igång matlusten med rödamygg.
    Vissa kör med oxhjärta som en del anser att vara onaturligt pga animalisktfett och bindväv, några avråder helt från rödamygg (sjukdomar och allergireagensrisk).
    Jag har fem st "Blue Dimond" 6-7cm i ett inrett 720l så det hade varit bra om fodret inte "skitade ner så mycket"
    Jag vill passa på att tacka för de goda råden jag fick när det var "matsrejk" på gång.
    Tacksam för alla svar som kan belysa fodermörkret för en (nästan) Discusnovis.
    Ha det bra i vårt sommarväder.
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

Rekomenderar varmt Tetras Discus Bits! Använder det själv som huvudfoder åt alla mina diskusar. Yngel som vuxen. Accepteras av alla!!
    Mvh Alex

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
      Rekommenderas bra Stendker diskusfoder samt D 50 PLus och ett nytt foder TOPPFODER fast det finns endast på Leasing,Janssons Räkcocktail lyx samt diskusquick,men prova gärna Stendker dina diskus lär inte bli besvikna,Mvh Ann-Mari PS Acqua Nature har också bra foder

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
        Project du kan lugnt köra med oxhjärta det har jag gjort i nästan 15 år,Mvh Ann-Marib

Kommentar

• fellanp91
          Användare
          • March 2007
          • 24

D-50 Plus riktigt grymt foder!

Kommentar

Arbetssätt...