Här är en bild på en tropheus kiriza för er som inte kollar i troffe tråden . Det är samma hane bara att i ena bilden är bandet inte lika skarpt i bakkanten på bandet men där är ryggfenan uppfälld iaf
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
1. Guianacara sp. "red cheek" (inhandlades på gcg auktion)
2. Heros notatus
3. Heros notatus
4. L134 Peckoltia sp. (inhandlades på gcg auktion)Kommentar
-
Så fin L134 va Hehe Lite ågren var det dock får o släppa dem till auktionen.
Vet ju dock nu att de kom i rätt händer
O får väl trösta mig med att jag får ett gäng VF nästa veckaSenast redigerad av kaj.p; 27 November 2007, 00:51.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Var i Nol igår för att utöka beståndet lite. Det blev 15st Ps. saulosi och 8st Lab. trewavasae Chilumba.
Just nu simmar följande i karet:
7+14 Ps. saulosi
4+4 Lab. trewavasae Chilumba
2st L-081 Golden nuggets (som bara gömmer sej hela tiden)
1st Pleco
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Snygga Vaser! Var det bruna el OB-honor till??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Jag kunde välja mellan gula (fläckiga) eller grå (obefläckade) och jag tog dom gråa. Dom är faktiskt riktigt fina, nästan stålblå i färgen. Enligt Kent är båda färgerna lika "rätt", så man strider tydligen inte mot några naturlagar oavsett vilket man väljer. =)
Mvh
-
Mycket fina Björn!
Menar du att det finns två olika varianter av honor till Lab Trew Chilumba? Låter ju underligt..Kommentar
-
På just Labeotropheus är det väl rätt vanligt med två eller tre olika varianter på honorna? Vanliga (grå el. bruna), O-honor och OB-honor. Eller har jag helt fel?
Mvh
-
Är väl inte så underligt? Av just Trewavasae är det rätt vanligt med OB-honor. Tyvärr fick jag aldrig jag på OB-honor när jag hade Mpanga (Chilumba)-varianten..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
OB vet jag väl men här sägs det ju att det finns både gula och grå honor. Det tycker jag verkar lite underligt iallafall...Kommentar
Kommentar