Matningsdags Tyvärr han Felix svälja bytet innan kameran va med.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Kommentar
-
han fick 5st 4-5cm Lethrinops spec red cap Itungi portmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Nej tyvärr är det så.
Kom hem med 20st i förrgår och efter inkoppning såg allt bra ut men det verkar vara nåt skit med kommunens vatten eller nåt annat mysko. På morgonen så var en del döda, efter några vattenbyten och timmar så dog resten. Förhoppningvis så svarar vattenverket snart.
Men Felix blir ju i alla fall glad, när han får smaska i sig resten.mvh Wilhelm
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Uj vad tråkigt Vilhelm! Egentligen är det stora risker man tar som akvarist ibland och det borde finnas något skydd emot detta...fast det är säkert inget försäkringsbolag som ens ger det erbjudandet. Gör de det så får man garanterat betala självrisk som gör hela försäkringen värdelös.
Tråkigt värre...fin art annars...hur ovanliga är dom?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Normalt sett har jag bara 1 aquastar och ett Floura och då ser han ut nått i den här stilen. Dock är det lite fel vinkel mot ljuset. Sen har han nog växt en lite sen den bilden är tagen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Så hemkommen från lefkas i greklands ioniska övärld så såg man denna vackra firre som vart på leksug ett tag nu och dom står och skakar lite nu ikväll oxå
Snart så sitter det kanske en kaka på krukan hoppas jag.// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
Kommentar