Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
wow snygg diskodiskus och bra bild
här kommer mina fattigmansdiskus, första leken men de kom ej överensKommentar
-
Lutt, jag tycker inte att dina hantlar ser så värst "fattiga" ut! Snyggare än snittet enligt mig! Svårt att avgöra härifrån men de ser inte ut att ha vuxit ut helt... De kan nog bli bra föräldrar med tiden och om de får mogna lite. Vet ju ej hur du håller dem men glöm för allt i världen inte att ha i en strykfisk (t.ex svärdbärare) vid lek så kanske de kan bråka med den istället för med varandra!!!Kommentar
-
// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Lutt, jag tycker inte att dina hantlar ser så värst "fattiga" ut! Snyggare än snittet enligt mig! Svårt att avgöra härifrån men de ser inte ut att ha vuxit ut helt... De kan nog bli bra föräldrar med tiden och om de får mogna lite. Vet ju ej hur du håller dem men glöm för allt i världen inte att ha i en strykfisk (t.ex svärdbärare) vid lek så kanske de kan bråka med den istället för med varandra!!!
Hehe jo visst men det är mer dom som är strykfiskar i karet för de går med oscars, gibbiceps, Leporinus och blåciklider iofs de två sistnämnda funkar bra men gibbicepsarna är absolut värst de åker runt och äter allt de får tag i.
Och de svärdbärarna skulle inte bli långlivade pga påffarnaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Robin och alla andra - detta har varit uppe förut, men skriv gärna vilka firrar det är på bilderna. Senaste serien från Robin gillar jag skarpt, men måste ju nu fråga vilken Apisto det är först och vilket lyktöga det är sist?
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
1. Apistogramma baenschi
2. Pelmatochromis nigrofasciatus med yngel
3. Aplocheilichtys normaniMvh
RobinKommentar
-
Det kallar jag bra bort förklaring Robin.
finfina bilder Robin.
Vilken kanon Discus drdDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Va på en gbg-tripp igår å fota lite.. polaren köpte discus me.
En Brilliant Turkos tror jag de va... @ Ciklidhuset i Lerum (orkade inte ta bort tejpen på glaset till vänster)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar