Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Vad kostar en sån blixt undgefär? måste ha en sån. Gillar dina bilder fast du har ju bara fått med halva fisken iblandKommentar
-
Cullman hette den... ville ha en Canon 430 men den fanns inte inne och jag orkade inte leta vidare =)
Cikliderförskojjskull
Det har blivit en hel del BB men några problem med fördelningen har jag inte märkt... har däremot fått en kull som blev helt vita, ledarhanen som lekte av honorna förr hade nästan helt vit ryggfena så vissa av yngelna har ganska mycket vitt på ryggen.
Lite nya blixtbilder
L. fuelleborni Katale
P. tridentiger Nkata hane och honaKommentar
-
I 40 år har vi erbjudit kreativa människor rätt teknik till rätt pris. Här hittar du allt du behöver inom foto, video, ljud och mycket mer. Välkommen!
en sådan e det, men skall jag va ärlig så tror jag sb600 e lika bra, å så e den inte lika dyr.
kör trådlöst med den, men kan inte göra detta på den stora burken pg a att den är inbygd i väggen
man får ju använda alla möjliga knep för att komma i närheten av deelay å kompani
men skam den som ger sig.
//PieterKommentar
-
Cullman hette den... ville ha en Canon 430 men den fanns inte inne och jag orkade inte leta vidare =)
Cikliderförskojjskull
Det har blivit en hel del BB men några problem med fördelningen har jag inte märkt... har däremot fått en kull som blev helt vita, ledarhanen som lekte av honorna förr hade nästan helt vit ryggfena så vissa av yngelna har ganska mycket vitt på ryggen.
Lite nya blixtbilder
L. fuelleborni Katale
P. tridentiger Nkata hane och hona
//PieterKommentar
-
Kommentar
-
Cikliderförskojjskull
Lite nya blixtbilder
L. fuelleborni Katale
P. tridentiger Nkata hane och honaKommentar
-
Cikliderförskojjskull
nån annan kanske vet?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Tja, han i tomelilla (Peter?)snackade om temperaturen på vattnet och jag tror han oxå. Tror han sa att det skulle vara lite kallare men du kan ju pröva o prata med han då han har bättre koll.Kommentar
-
Kan det vara så "enkelt". När jag hade Fuelleborni bestod mina kullar med fördelning på ca 60% hanar och jag hade ca 25 grader.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Då avslutar vi då denna tråd och fortsätter i den nya, del 4.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Denna tråd används enbart till fisk och akvarierelaterade bilder. Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1 finns här: http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=54525 Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2 finns här: http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=55375 Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar